چند خبر کوتاه از استقلال/ قهرمانی تیم پیشکسوتان استقلال؛ جلسه هم اندیشی سرمربیان لیگ برتر با حضور استراماچونی!

اخبار باشگاه استقلال

تیم پیشکسوتان استقلال در مسابقات چهار جانبه صلح و دوستی به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال تهران در مسابقات چهار جانبه صلح و دوستی که به نفع بیماران سرطانی برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست یافت.

* قهرمانی تیم پیشکسوتان استقلال در مسابقات چهارجانبه صلح و دوستی

تیم پیشکسوتان استقلال در مسابقات چهار جانبه صلح و دوستی که به نفع بیماران سرطانی برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این رقابت‌ها علاوه بر تیم پیشکسوتان استقلال، تیم منتخب تهران، کانون مربیان و منتخب اراک حاضر بودند و استقلال ابتدا با پیروزی سه بر دو مقابل منتخب اراک و در فینال با پیروزی مقابل تیم کانون مربیان در ضربات پنالتی، موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

برای استقلال در این مسابقات علی جانملکی، شاهین بیانی، محمد رضا شکورزاده، رضا عزیزی، مصطفی اردستانی، ایوب اصغر خانی، بهروز پرورش خواه، هاشم حیدری، رضا نعلچگر، غلامرضا برهان زاده، محسن گلدهی، علیرضا بخشی پور، سید غفار جعفری، گودرز حبیبی، مهدی حاج محمد، محسن اکبری و رضا حسن زاده به میدان رفتند.سرپرست این تیم اکبر کارگرجم و مربی محمد نوری است.

* آندره‌آ استراماچونی در جلسه هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شرکت خواهد کرد.

با اعلام محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال در جلسه هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتری با ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شرکت خواهد کرد.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خداحافظی هافبک دفاعی استقلال با دربی؟!

ش آگوست 31 , 2019
سرویس ورزش مشرق - فرشید باقری در دیدار با فولاد خوزستان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و با درد شدید از زمین بیرون رفت. هافبک دفاعی استقلال در هفته های پایانی فصل گذشته هم از همین ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود و اوج مشکلش در دربی برگشت رخ داد. زمانی...