چند خبر کوتاه از استقلال/ احتمال حضور شیخ مقابل گل‌گهر؛ آسیب دیدگی همسترینگ غلامی!

چند خبر کوتاه از استقلال

مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال آماده بازگشت به میادین می باشد.

   

به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) آماده حضور در میدان و بازی مقابل گل‌گهر سیرجان است.

* شیخ دیاباته به گل‌گهر می‌رسد

شیخ دیاباته مهاجم مصدوم استقلال به احتمال زیاد می‌تواند تا روز دهم دی‌ماه آماده حضور در میدان شود و از بازی مقابل گل‌گهر به عنوان فرصتی برای استارت مجدد خود جهت رسیدن به روزهای اوج فصل گذشته استفاده کند.


 آغاز رقابت‌های لیگ پایه فوتبال تهران از فردا!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، رقابت‌های لیگ پایه فوتبال تهران از یکم دی تا چهارم این ماه برگزار می‌شود.

به همین منظور و با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال، از کلیه بازیکنان و عوامل تیم‌های پایه استقلال با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی آقایان فریادشیران و صفری، روز گذشته تست کرونا گرفته شد که پاسخ کلیه تست‌ها منفی بود.

در فصل جاری لیگ‌های پایه، آرش برهانی هدایت تیم امید، علی جانملکی هدایت تیم جوانان، علیرضا اکبرپور هدایت تیم نوجوانان و حسین صدرمحمدی هدایت تیم نونهالان را برعهده دارند.


* ماجرای پاک شدن استوری شبانه استقلالی ها چه بود؟/ پیغام مهم سرمربی آبی ها به بازیکنان؛ کری ممنوع!

پیغام محمود فکری باعث شد تا سه بازیکن این تیم استوری های خود را پاک کنند.

بعد از شکست پرسپولیس برابر اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ارسلان مطهری، هروویه میلیچ و احمد موسوی سه بازیکنی بودند که با انتشار استوری های مختلف برای رقیب دیرینه خود کری خوانی کردند. این استوری ها که البته مورد توجه هواداران استقلال هم قرار گرفت، دقایقی بعد از سوی این 3 بازیکن حذف شد که این موضوع سوال های زیادی را بین هواداران این تیم به وجود آورده است.

ماجرای حذف استوری 3 بازیکن استقلال چه بود؟ بعد از انتشار استوری سه بازیکن استقلال یکی از اعضای کادر فنی در گروه واتس اپی بازیکنان نوشت: آقای فکری دستور داده‌اند برای حریف کری نخوانید و تمرکزتان را روی بازی های استقلال بگذارید.

این موضوعی بود که باعث شد ارسلان مطهری، هروویه میلیچ و احمد موسوی استوری های خود را حذف کنند تا به نوعی استقلال وارد چالش جدیدی نشود.

محمود فکری بعد از تساوی برابر ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر تمرینات تیمش را 2 روز تعطیل کرد و آبی پوشان از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت./طرفداری


ناحیه مصدومیت مدافع استقلال مشخص شد 

تیم استقلال در حالی برای بازی هفته هفتم لیگ برتر به اصفهان سفر کرد که عارف غلامی به دلیل آسیب دیدگی تیمش را در این بازی همراهی نکرد.

بررسی وضعیت غلامی نشان می‌دهد او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی است و تلاش کادر پزشکی برای درمان او ادامه دارد.

بازی بعدی استقلال مقابل گل گهر در تاریخ 10 دی ماه برگزار می‌شود و غلامی در تلاش است تا با برطرف کردن آسیب دیدگی‌اش در این بازی حضور داشته باشد.


* تمرین تاکتیکی چند بازیکن استقلال /نادری و شجاعیان همچنان تحت درمان

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال با حضور در زمین تهرانسر تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری‌، رضا آذری، و سجاد آقایی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند.

محمد نادری و داریوش شجاعیان به دلیل پیگیری درمان در کلینیک حضور داشتند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای بازی با گل‌گهر سیرجان از فردا آغاز می‌شود

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

تمرین چند بازیکن استقلال در تعطیلات دو روزه!

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ مصدومیت شیخ دیاباته در زمین چمن مصنوعی تهرانسر!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سیلی فتح‌الله‌زاده به گوش وزیر/ استقلال با 2 قهرمانی پر افتخارترین تیم ایرانی آسیاست..

ی دسامبر 20 , 2020
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) که دو بار با این تیم به عناوین دومی و سومی آسیا رسید است نسبت اظهار نظر وزیر ورزش در مورد افتخارات باشگاه‌های ایرانی در آسیا واکنش نشان داد.         به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرع...