چرا خبری از کسر امتیاز سوگولی نیست؛ مصونیت قضایی یا حمایت فدراسیون خوبان عالم؟

شکایت پدیده از پرسپولیس

درخواست تمامی تیم های لیگ برتری و هوادارانشان اجراء قانون و کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی تیمی ست که چندین 10 روز ابلاغ نمی شود.

به گزارش استقلال نیوز، با وجود گذشت چندین باره مهلت پرداخت باشگاه پیروزی به باشگاه پدیده مشهد همچنان خبری از اجرای رای صادره کمیته استیناف نیست!

اگر قوانین در فوتبال ما برای بعضی تیم ها مصونیت دارد که خیلی راحت کمیته های محترم انضباطی و استیناف اعلام کنند تا باشگاههای دیگر تکلیف خود را بدانند.

چگونه است دلواپسان قانون که تا دیروز با حربه های نخ نما همچون مشمولیت خدمت سربازی بازیکنان استقلال، به دنبال اجرای صحیح قانون بودند حال خفقان گرفته اند؟

اگر قرار است مجددا یک پرونده دیگر را با مصلحت اندیشی فیصله و خاتمه دهید همین امروز رسما اعلام کنید تا باشگاههای دیگر به دنبال احقاق حقشان توسط کمیته های انضباطی فدراسیون فوتبال نباشند.

این یک بام و دو هوای کمیته های مربوطه در اجرای قانون که در راستای حمایت از یک تیم خاص صورت می پذیرد اتفاقی عجیب و غیر قابل قبول است که باید در کنار تمامی حمایت های این سالها ثبت و ضبط کرد.

اخبار استقلال

مافیای فوتبال


مطالب مرتبط:

ماجرای رسوایی کنعانی زادگان و شکایت پدیده  تحت الشعاع حذف از آسیا قرار نگیرد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان لیگی که به یک تیم هم بدهکار است هم طلبکار!

چ ژانویه 19 , 2022
رسوایی دیگر برای سازمان لیگ فدراسیون خوبان عالم رخ داده است که حمایت های صادق درودگر از باشگاه دوم پایتخت را علنی می کند! به گزارش استقلال نیوز،ماجرای تبلیغات محیطی و بحث واگذاری آن که با حمایت های عجیب تیم دوم پایتخت از سازمان لیگ فوتبال و ایستادگ...