چرا حساب‌ استقلال مسدود شده است؟

به گزارش مشرق، در شرایطی که مدیریت باشگاه استقلال تلاش زیادی کرد تا مشکلات این باشگاه را به حداقل برساند، اما همچنان موانع زیادی باعث ایجاد مشکلات دیگر شده است. در این بین یکی از مهمترین مشکلات مسدود بودن حساب باشگاه استقلال است که دلیلی جز بدهی به اداره مالیات و بیمه ندارد.

بدهی باشگاه استقلال به اداره مالیات ۲۳۰ میلیارد تومان بود که با اقدام مسئولان باشگاه به ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است. همچنین بدهی استقلالی‌ها به بیمه نیز ۴۰ میلیارد تومان بوده است که جمع بدهی‌های آبی‌پوشان اداره مالیات و بیمه به رقمی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد می‌رسد. مسئولان استقلال در حال رایزنی هستند تا بتوانند با رایزنی با اداره مالیات و بیمه حساب باشگاه را باز کنند.

بدهی مالیاتی از طریق کمیسیون ماده ۲۵۱ مکرر و بدهی بیمه از طریق مراجعه به دیوان عدالت اداری در حال پیگیری است. این بدهی‌ها برای سال‌های گذشته بوده که گریبانگیر مدیریت فعلی شده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضاوند: یک تیم در استقلال علیه من شدند تا تخریبم کنند

چ فوریه 9 , 2022
به گزارش مشرق، آرش رضاوند تنها چند روز بعد از پیوستن به  فولاد توانست قهرمانی در سوپرجام را با این تیم جشن بگیرد. او بعد از جدایی از سایپا و حضور در استقلال خیلی زود توانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و جالب اینجاست که در زمان مربیگری است...