چرا این ستاره از دست استقلال پرید؟

به گزارش مشرق، این فصل بازیکنان زیادی بودند که مورد توجه استقلال قرار داشتند اما برای بازی راهی تیم های دیگر شدند تا استقلال در نقل و انتقالات فصل ناموفقی را پشت سر بگذارند و به نظر می رسد دلیل اصلی عدم جذب این بازیکنان دستمزد بالای آنها و اهتمام باشگاه استقلال برای رعایت سقف قرارداد بوده است.

یکی از این بازیکنان رضا اسدی بود. مهاجم تراکتور که راهی تیم سپاهان شد. به روایتی حضور او در تیم سپاهان دستمزد ۵۰ میلیارد تومانی برای او به همراه داشت. (البته این خبر بر اساس شنیده ها به گوش ما رسیده است.) یا امیرحسین حسین زاده که باشگاه شارلروا برای صدور رضایتنامه او ۸۵۰ هزار یورو می خواسته و راهی تیم تراکتور شد.

جدیدترین بازیکنی که از دست استقلال پرید، روبرتو تورس است. بازیکن اسپانیایی که فصل گذشته در تیم فولاد بازی می کرد و این فصل هم ترجیح داد فوتبال خود را در یکی از تیم های ایرانی دنبال کند و در نهایت راهی تیم گل گهر شد. گفته می شود در ماجرای این بازیکن باشگاه استقلال مقصر نبود. استقلال حاضر بود با این بازیکن قرارداد امضا کند اما جواد نکونام به دنبال بازیکنی قوی تر از تورس است و این بازیکن هم وقتی دید این فصل جواد او را نمی خواهد، راهی گل گهر شد.

استقلال گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی را به خدمت گرفته و در تلاش است دومین بازیکن خارجی را در اختیار بگیرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال بدون ۲ بازیکن در لیگ بازی نمی‌کند

د سپتامبر 11 , 2023
به گزارش مشرق، از یک ماه قبل بود که رضا عنایتی تاکید داشت برای شرکت تیم امید در بازی‌های آسیایی چین روی حسین حسینی و ارسلان مطهری نظر دارد و می‌خواهد آنها را به عنوان سهمیه‌های بالای ۲۳ سال همراه خودش به این پیکارها ببرد. این ماجرا فراز و نشیب‌های...