پیکان در آزادی به استقلال نمی‌بازد

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و پیکان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

ریکاردو ساپینتو و شاگردانش در این دیدار موفق به گلزنی نشدند تا برای دومین هفته متوالی در زدن گل ناکام بوده‌اند. آنها حالا فاصله‌شان با صدر جدول به سه امتیاز رسیده است.

خودروسازان در لیگ هفدهم با نتیجه سه بر ۲ در ورزشگاه آزادی به استقلال باختند و پس از این بازی، آنها در هر پنج دیدار در ورزشگاه آزادی مقابل آبی‌پوشان تهرانی به تساوی دست پیدا کرده‌اند.

در لیگ هجدهم استقلال در هفته اول میزبان پیکان بود که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید. ۲ تیم در هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم رو در روری یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

لیگ بیستم، هفته نوزدهم و بازهم تساوی بدون گل که در دیدار آبی‌ها و خودروسازان حکم‌فرما شد. آنها فصل بعد نیز به همین نتیجه رضایت دادند و تنها تفاوت این بود که مسابقه مذکور در هفته بیست و چهارم به انجام می‌رسید.

حالا ساپینتو نیز به سرنوشت مربیان قبلی دچار شد و نتوانست پیش چشم هوادارانش در ورزشگاه خانگی بر پیکان غلبه کند. آنها برای سومین فصل متوالی تن به تساوی بدون گل دادند.

گفتنی است از آخرین پیروزی پیکان مقابل استقلال ۱۳ فصل می‌گذرد و استقلال در ۲۲ مصاف قبلی با این تیم در لیگ و جام‌حذفی شکستی نداشته است. پیکان در هفت تقابل گذشته با آبی‌پوشان تنها موفق به زدن یک گل شده‌ است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم/ حسینی در مورد کدام بازی صحبت کرده است؟

س سپتامبر 6 , 2022
به گزارش مشرق، آخرین دیدار از هفته پنجم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه بین تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی پوشان فرصت ۱۰ امتیازی شدن و رسیدن به یک قدمی س...