پیشنهاد مشروط استقلال به هافبک اسپانیایی

به گزارش مشرق، جواد نکونام چندی قبل تاکید داشت که می‌خواهد زمینه برای حضور روبرتو تورس در جمع آبی‌پوشان پایتخت را فراهم کند اما این اتفاق به وقوع نپیوست و سرمربی استقلال که از قضیه مذکور حسابی عصبانی شده بود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال خوزستان صراحتا گفت: ما یک ماه با تورس مذاکره کردیم اما حالا به شما بگویم که او در آستانه پیوستن به یک تیم دیگر ایرانی است!

البته در رابطه با روبرتو تورس خبرهای جدید حکایت از آن دارد که شاید او دوباره مد نظر خود استقلالی‌ها قرار بگیرد!

مثلث رقابت

این‌طور که یکی از مربیان استقلال می‌گفت شایعاتی به گوش آن‌ها رسیده که دو باشگاه صنعتی شهرستانی که اتفاقا وضعیت مالی خوبی هم دارند، برای جذب کردن روبرتو تورس وارد عمل شده‌اند. حتی برخی شایعات تاییدنشده هم حکایت از آن داشت که گل‌گهر و فولاد می‌خواستند این بازیکن را بخرند. البته مدیران هر دو باشگاه شایعه فوق را تایید نمی‌کنند اما قضیه اینجاست که استقلالی‌ها هم احتمالا به جمع خریداران مجدد تورس اضافه می‌شوند.

مذاکره به یک شرط

این‌طور که افراد حاضر در کادر فنی استقلال می‌گویند قضیه مذاکره با تورس فقط به یک شرط جدی خواهد شد. اگر استقلال بتواند عمرو ورده را جذب کرده و این بازیکن مصری را به خدمت بگیرد، قضیه هافبک اسپانیایی خود به خود منتفی می‌شود ولی اگر ورده مسافر تهران نشود، آن‌گاه بحث تورس برای جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال دوباره جدی خواهد شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دود اختلاف میان مدیران و نکونام به چشم هوادار می‌رود

س آگوست 29 , 2023
به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص برد شب گذشته استقلال، اظهار داشت: باید به کادرفنی و بازیکنان که با وجود مشکلات موجود تلاش کردند برنده بازی شوند، تبریک گفت. در چند ماه اخیر اتفاقاتی افتاد و صحبت‌های نکونام نشان داد مشکلاتی وجود دارد که باید هرچه ز...