پیام سعادتمند برای سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا

به گزارش مشرق، به مناسبت سالروز دومین قهرمانی استقلال در آسیا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پیامی نوشت: ویترین باشگاه استقلال پر از جام‌هایی است که حاصل تلاش پیشکسوتان، هواداران و مدیران اعصار گذشته است. با این‌حال دو ستاره طلایی روی پیراهن استقلال رنگی خاص‌تر از سایر جام‌ها دارد.

شاید اگر استقلال بدشانس نبود، این عدد دو ستاره، امروز 4 ستاره بود. مدیریت در باشگاهی با دو قهرمانی آسیا مسئولیت سنگینی است. باشگاهی با قدمت و اصالت را مدیریت کردن یک افتخار است و از خداوند متعال می‌خواهم به من در این مهم یاری دهد تا بتوانم این میراث بزرگ را حفظ و لبخند را بر لبان هواداران بنشانم. در پایان و در سالروز قهرمانی دوم استقلال در آسیا جا دارد از مرحوم پورحیدری سرمربی آن تیم یادی کنم که الحق حکم یک پدر دلسوز را برای این تیم داشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا دیاباته بهترین گلزن لیگ برتر است؟

س جولای 28 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی تیم استقلال گلزنی‌های خود را مقابل پارس جنوبی هم ادامه داد تا با ۱۱ گل به یک قدمی صدر جدول گلزنان برتر لیگ نوزدهم رسیده باشد و یکی از امیدهای مسلم برای کسب عنوان آقای گلی مسابقات باشد. دیاباته در حالی...