پژمان منتظری: باید از بازیکنان جوان حمایت کنیم؛ وزارت ورزش در حق استقلال نامهربانی‌ کرد

پژمان منتظری

مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: همه به خوبی می دانند این سالها در حق استقلال نامهربانی های شده که هواداران استقلال را آزار داده است فقط باید خودمان استقلال را نجات دهیم.  

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال پس از حذف استقلال در ضربات پنالتی مقابل سایپا از مرحله 1/8 نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران، درخصوص شکست استقلال و وضعیت این تیم صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید: 

* حذف استقلال در جام حذفی

امیدوارم به زودی به شرایط خوب‌مان برگردیم. تیم خوب و بازیکنان با کیفیتی داریم و تنها باید از نظر شرایط ذهنی و بدنی بهتر شویم. اگر از نظر ذهنی بهتر شویم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

* اعتراض هواداران استقلال

انتظار هواداران کاملاً‌به جا است و جای هیچ بحثی نیست باید ناراحت باشند هواداران استقلال همیشه زیاده‌خواه بوده‌اند و همین باعث شده استقلال همواره جزو مدعیان باشد. همه ما ناراحت هستیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا هواداران‌مان را با پیروزی خوشحال کنیم.

* عملکرد بازیکنان جوان استقلال

ما بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم مربی، باشگاه و بزرگترهای تیم باید مسیر را به درستی به آنها نشان دهند تا خودشان را ثابت کنند. بازیکن جوان ممکن است برخی مواقع اشتباه کند و دچار افت شود موضوعی که برای تمام ما اتفاق افتاده است اما وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

* تبعیض بلای جان استقلال

متأسفانه باشگاه با برخی مشکلاتی که در سال‌های اخیر ایجاد شده دست به گریبان است هرچند که نباید این موضوع روی کار ما تأثیر بگذارد اما نامهربانی‌هایی از سمت وزارت ورزش در حق استقلال شده است. باید خودمان به تیم کمک کنیم. می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم اما با حذف از جام حذفی کمی شرایط سخت شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ خداحافظ قهرمانی.. سایپا، وینفرید شفر و استقلالِ ترسو را تنبیه کرد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ شور و حرارت علی دایی در کنار زمین

پ نوامبر 1 , 2018
استقلال - سایپا (جام حذفی) ...