پشت پرده خط خوردن ستاره استقلال از لیست تیم ملی

به گزارش مشرق، لیست تیم ملی برای سفر به اتریش اعلام شد و ۳ بازیکن استقلال (مهدی پور، قایدی و محبی) از فهرست کی‌روش برای سفر به اتریش کنار گذاشته شدند.

در همین راستا یکی از نزدیکان تیم ملی به ما خبر داد دلیل اصلی خط خوردن مهدی قایدی ستاره تیم استقلال، دریبل زدن، توپ لو دادن و پرس نکردن در بازی های درون تیمی تیم ملی ایران بوده است.

بیشتر بخوانید:

راهکار ساپینتو برای برگشت روحیه دو ستاره تیمش

کارلوس کی روش در دو جام جهانی قبلی هم اصرار به دویدن و جنگیدن بازیکنان داشت و از آنها می خواست بدوند و پرس کنند. سرمربی پرتغالی حتی پس از انتقادات نسبت به سردارآزمون درباره گل نزدن او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ضمن دفاع از این مهاجم سرشناس گفته بود از او خواسته فقط بدود و با پرس کردن جلوی بازیسازی مدافعان تیم های حریف را بگیرد.

بنابراین به نظر می رسد بازیکنانی می توانند به لیست مرد پرتغالی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کنند که بیشتر از بقیه بدوند و پرس کنند

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاگردان ساپینتو یک دیدار تدارکاتی دیگر برگزار می کنند

د سپتامبر 19 , 2022
دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال(تاج) مقابل حریف تهرانی برگزار می شود.     به گزارش استقلال نیوز، با نظر ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) آبی‌پوشان پایتخت جهت قرار گرفتن در شرایط مسابقه، عصر فردا (سه‌شنب...