پشت پرده جنجالی‌ترین حرف مجیدی

به گزارش مشرق، «می‌توانند با خودشان توپ را به اصفهان ببرند!» جمله‌ای بود که فرهاد مجیدی پس از پیروزی بر ذوب‌آهن اصفهان به کار برد.

این عبارت مشهور، متعلق به ژوزه مورینیو در زمان حضور در تاتنهام است. این سرمربی معروف پرتغالی در دیدار برابر منچسترسیتی و گواردیولا به مالکیت توپ ۸۰ درصدی تیم حریف طعنه زود و گفت: «اصلا توپ را بدهید منچسترسیتی با خودش ببرد خانه. من هم ۳ امتیاز را می‌برم.»

فرهاد مجیدی پس از پایان بازی با ذوب آهن و درجواب مهدی تارتار که مالکیت توپ تیمش را مقابل استقلال بیشتر دانسته بود جمله معروف مورینیو را به کار برد! صحبتی که واکنش مهدی تارتار را به دنبال داشت و او هم جواب داد: «فرهاد مجیدی برای بزرگ شدن خیلی کار دارد و...!»

اما شاید برای خیلی ها این سؤال پیش آمد که فرهاد مجیدی خودش این جمله را به کار برده یا کس دیگری به او گفته است؟ گفته شده است که گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال جمله معروف ژوزه مورینیو را به فرهاد مجیدی یادآوری کرده و سرمربی آبی‌ها نیز آن را به کار برده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و پنجم/ برتری نوجوانان استقلال مقابل نوجوانان دوستی مهر؛ شاگردان شهبازیان حریف مستقیم خود را ناک اوت کردند!

س فوریه 15 , 2022
در هفته بیست و پنجم لیگ نوجوانان، تیم فوتبال نوجوانان استقلال(تاج) مقابل نوجوانان دوستی مهر به برتری رسید.         به گزارش استقلال نیوز، امروز سه شنبه 26 بهمن، تیم‌های نوجوانان استقلال(تاج) و نوجوانان دوستی مهر در ...