پشت پرده جلسه نماینده سعودی با استقلال چیست؟

به گزارش مشرق، امروز به یک باره خبر رسید که علی خطیر مدیرعامل استقلال با عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران دیدار داشته اما باید پرسید که این برنامه با چه رویکرد و هدفی صورت گرفته؟ استقلال که در این فصل لیگ قهرمانان آسیا غایب بوده، چرا باید چنین نشستی را برگزار کند؟ چه دستاوردی در این دیدار وجود دارد که سفیر عربستان را به باشگاه استقلال می کشاند؟

پشت پرده جلسه نماینده سعودی با استقلال چیست؟

البته، از پیشنهاد برگزاری سوپرجام لیگ برتر کشورمان در عربستان گفته شده اما چرا باید آن را به مدیرعامل باشگاه استقلال منتقل کنند؟ مگر متولی فوتبال این باشگاه است که این موضوع در آن مطرح شده؟ نقش فدراسیون و سازمان لیگ در این دیدار و مباحث مطرح شده در آن چه بوده؟ بعد از حواشی عجیب مربوط به جعل توسط علی خطیر، برگزاری این نشست را چگونه می توان تفسیر کرد و چه در پس آن روی داده؟ واقعا، پشت پرده این دیدار چه بوده؟ آیا نباید با توجه به حواشی اخیر، نگران برگزاری چنین دیداری توسط استقلال و علی خطیر بود؟

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی هژبری: ملاقات دکتر خطیر و سفیر عربستان مبهم نیست، شما مبهم هستید؛ از نردبان نهادهای انقلابی و نظارتی بالا نروید!

د ژانویه 1 , 2024
معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال(تاج) به توییت یکی از خبرنگاران ورزشی واکنش نشان داد. به گزارش استقلال نیوز، ملاقات امروز دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال و عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران که نقطه عطفی در د...