پرویز مظلومی: عده‌ای با تجمع به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند؛ هواداران به حواشی بی توجه باشند

پرویز مظلومی

سرپرست جدید باشگاه استقلال(تاج) گفت: عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست جدید باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط تیمش، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند

خوشبختانه بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند و با هدایت فکری و همکارانشان خود را برای حضوری پر قدرت آماده می‌کنیم. با این‌حال اخیرا شنیده‌ام عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

هواداران عزیز به این حواشی بی توجه باشند

از هواداران عزیز می‌خواهم به این حواشی بی توجه باشند و همدل در کنار کادرفنی قرار بگیرند. استقلال با اتحاد و همدلی مطمئنا فصل درخشانی را رقم می‌زند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ مظلومی با تسلط زبان صفر درصد سرپرست آبی پوشان؛ جلسه پیشکسوتان با خلیل زاده

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پس از فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها/ باشگاه استقلال فراخوان نیاز نیست؛ همه چیز گل و بلبل است!

ی اکتبر 18 , 2020
صفحات هواداری باشگاه استقلال در پی تبعیض های گسترده دولت و وزارت ورزش فراخوان تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی را منتشر کردند. به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال (تاج) که از رفتارهای خصمانه وزارت ورزش و مسئولین دولتی جان به لب شده ان...