پرسپولیسی‌ام اما دوست ندارم تراکتور ببازد

به گزارش مشرق، رضا وطنخواه در گفت‌وگویی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار با عملکرد خوبی که داشت توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد و با روحیه بالایی خود را برای ادامه لیگ آماده کند. البته پرسپولیس در کنار بیرانوند که واقعا دروازه‌بان خوبی است اگر مهاجم، هافبک و دفاع قوی نیز داشت شرایطش عالی می‌شد. در این دیدار بیرانوند به جز دروازه‌بانی در این سه خط نیز نقش‌آفرینی می‌کرد.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این دیدار گفت: تماشاچی نقش مهمی را در بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان دارد هر چقدر تیمی قوی باشد اما در جریان بازی فاقد تماشاگر باشد قطعا در عملکرد و روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد و سبب افت عملکرد آنها می‌شود. استادیوم بدون تماشاگر به ویژه برای تیم‌های بزرگی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور معنی ندارد و قدرت این تیم‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد. البته تماشاگر این سه تیم با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و این تیم‌ها با تماشاگر خود زنده هستند چون به آنها برای حضور هر چه قوی‌تر در زمین ذوق و شوق می‌دهند و سبب می‌شوند که در میدان قوی‌تر ظاهر شوند.

این پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از نقاط ضعف این تیم در هفته اول گفت: قابلیت و مهارت هیچ تیمی در هفته اول مشخص نیست و بعد از چند هفته بهتر می‌توان راجع به تیم‌ها و نقاط ضعف و قوت آنها ارزیابی دقیق داشت. تمرین با مسابقه فرق می‌کند و بازیکنان در مسابقه است که می‌توانند مهارت حرفه‌ای و ضعف و قوت را به نمایش بگذارند بنابراین بعد از چند هفته عملکرد تیم‌ها در لیگ مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش کدام تیم‌ها حریفان اصلی پرسپولیس در کورس قهرمانی خواهند بود؟ خاطرنشان کرد: با احترامی که نسبت به سایر تیم‌ها دارم اما معتقدم استقلال، سپاهان و تراکتور از گذشته تا الان برای قهرمانی رقابت می‌کردند و هنوز هم همین چند تیم از نظر تماشاگر، بازیکن و ... برای قهرمانی در اولویت قرار دارند.

وطنخواه در پایان در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌اش از بازی روز چهارشنبه پرسپولیس برابر تراکتور چیست؟ تصریح کرد: من پرسپولیسی هستم اما چون تراکتور همشهری من محسوب می‌شود دوست ندارم ببازد و امیدوارم بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد. البته اگر هم مساوی نشد دوست دارم اگر در بازی رفت پرسپولیس ۳ امتیاز بازی را کسب کرد در برگشت این ۳ امتیاز نصیب تراکتور شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان 1402/ دومین شکست پیاپی شاگردان شهبازیان مقابل نوجوانان سایپا!

چ آگوست 16 , 2023
در هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان 1402، تیم فوتبال نوجوانان استقلال(تاج) مقابل میزبان خود نوجوانان سایپا شکست خورد.          به گزارش استقلال نیوز، امروز چهارشنبه 25 مرداد، تیم‌های  نوجوانان سایپا و نوجوانان...