پای فیفا به ماجرای VAR دربی باز می‌شود؟

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است مکالمات صورت گرفته بین داور عراقی و موعود بنیادی فر منتشر شود. عموما این مکالمات منتشر نمی‌شود و محرمانه است همان طور که داوران در پایان بازی حق مصاحبه با رسانه‌های گروهی را ندارند. با این حال در مواردی شاهد افشای مکالمات بین داور وسط و کمک داور ویدئویی دربرخی از مسابقات اروپایی بوده ایم که این با مجوز فدراسیون فوتبال بوده است.

خبرهای رسیده از ساختمان سئول حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال ابایی از افشای این مکالمات ندارد اما می‌خواهد در این زمینه از فیفا استعلام بگیرد.

کمک داور ویدئویی در لیگ برتر برای اولین بار بود که در دربی بود که مورد استفاده قرار می‌گرفت و حتی انتخاب داور عراقی هم با نظر فیفا بود. موعود بنیادی فر با توصیه کمک داور ویدئویی سه بار برای اعلام پنالتی به کنار زمین آمد و در یکی از صحنه‌ها به سود استقلال پنالتی اعلام کرد.

کمیته داوران بر این عقیده است پنالتی اعلام شده از سوی موعود بنیادی فرد به سود تیم استقلال درست بوده است. بسیاری از کارشناسان داوری هم این تصمیم را تایید کرده اند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال به دنبال کسر امتیاز و ۳-۰ شدن دربی

د دسامبر 18 , 2023
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر درحالی پنجشنبه گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید که با سپری شدن ۹۰ دقیقه این دیدار و مشخص شدن نتیجه نهایی با به صدا درآمدن سوت داور بازی، این مسابقه فقط در مس...