پایان رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس در آسیا

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حساس‌ترین بازی خود در این مرحله در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم النصر عربستان رفت که در پایان این بازی شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود شکست خوردند.

شکست پرسپولیس در این بازی‌های چند رکورد جالب توجه این تیم را از بین برد که با هم به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

پرسپولیسی درحالی برابر النصر شکست خورد که آخرین باخت این تیم در یک بازی رسمی به بیستم دی ماه سال ۱۴۰۲ باز می‌گردد در جایی که این تیم در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با گل دقایق پایانی محمد کریمی با نتیجه یک بر صفر برابر سپاهان اصفهان شکست خورد. پرسپولیس بعد از این بازی، در ۱۴ دیدار به مصاف حریفان رفت که حاصل آن ۱۳ برد و یک تساوی بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و حالا شاگردان گل محمدی بعد از ۱۹۲ روز نخستین شکست خود را در سال ۱۴۰۲ متحمل شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش AFC به مهار ضربه سر رونالدو توسط بیرانوند

همچنین شکست شب گذشته این تیم مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نخستین شکست این تیم بعد از ۱۱ سال در ورزشگاه آزادی در این رقابت‌ها بود. سرخ‌پوشان پایتخت آخرین بار ۴۱۳۵ روز پیش در یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در دوره گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تک گل بازیکن کره‌ای الهلال برابر این تیم عربستانی شکست خورده بودند.

نکته جالب توجه آنجاست که این پیروزی نخستین برد النصر در لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان ایران به میزبانی‌ تیم‌های کشورمان است. پیش از این تیم هرگز در ایران موفق به برتری در کشورمان نشده بود. النصری‌ها در سه بازی قبلی خود برابر استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن در ایران متحمل شکست شده بودند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال با ماشاریپوف مذاکره کرده است؟!

چ سپتامبر 20 , 2023
به گزارش مشرق، جواد نکونام روز گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال به صورت رسمی از علی خطیر درخواست کرد نسبت به جذب جلال‌الدین ماشاریپوف اقدام کند. ماشاریپوف که در فهرست مازاد النصر قرار گرفت، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و برای حضور در ...