پاسخ منفی یک استقلالی با وجود افزایش ۴ برابری قرارداد

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال با گذشت ۹ روز از شروع فصل نقل و انتقالات هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنان خود نشده است.

اینکه چرا تا امروز بازیکنان این تیم قرارداد خود را امضا نکرده اند به دلایل مالی بر می گردد اما برخی بازیکنان هم درخواست هایی داشته اند که صدای اعضای هیات مدیره این باشگاه را در آورده است.

ملکیان چند روز پیش مدعی شد برخی بازیکنان اصلا به فکر باشگاه خنیستند و درخواست های عجیبی را مطرح می کنند.

یکی از بازیکنان استقلال که تا امروز قراردادش را تمدید نکرده مسعود ریگی است. قرارداد ریگی با استقلال زمانی که از پدیده به جمع آبی پوشان پیوست یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود اما با وجودی که باشگاه استقلال رقم پایه قرارداد وی را به ۴ الی ۵ میلیارد و هر بازی ۵۰ میلیون تومان افزایش داده باز هم وی راضی به تمدید قرارداد تا امروز نشده است.

بیشتر بخوانید:

ترکش‌های مشکلات استقلال در نقل و انتقالات

البته شاید منظور رییس هیات مدیره استقلال از آن صحبت ها ریگی نباشد چون درخواست های بقیه بازیکنان استقلال با پیشنهاد باشگاه فاصله زیادی دارد اما کاملا مشخص است که این بازیکن کم حاشیه خواسته مالی بالاتری از باشگاه دارد چون اگر اینگونه نبود وی با وجود افزایش ۴ الی ۵ برابری قراردادش تا امروز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود.

شاید ریگی از تیم های دیگر پیشنهاد مالی بهتری داشته باشد اما به نظر می رسد بازیکنی چون وی منتظر است تا استقلال هم پیشنهاد باشگاه های صنعتی را به وی ارائه کند که این موضوع با توجه به بودجه باشگاه کمی بعید به نظر می رسد.

گفتنی است قرارداد بازیکنانی چون حسین حسینی،فرشید اسماعیلی،ارسلان مطهری،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند و مسعود ریگی با استقلال به پایان رسیده اما رقم قرارداد ۲سال پیش ریگی نسبت به سایر این بازیکنان کمتر بوده است.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “پاسخ منفی یک استقلالی با وجود افزایش ۴ برابری قرارداد

  1. توکشورما استقلال وپرسپولیس جای هربازی کنی نیست.شرط اول برا عضویت باید یا صددرصد آبی باشی. یا صددرصد قرمز.
    شرط دوم برا رنگ پرچم تیم ودل هوادار سرت را جلو توپ بزاری نه نگران ساق پات باشی.یعنی ازدل وجان برا تیمت مایه بزاری.ما بازی کن بی غیرت نمی خواهیم.
    شرط سوم .مسائل مالی است که بازی کن تامین بشه ودق دقه نداشته باشه.بازی کن عزیز اگه فقط پول مد نظرت هست خواهشمندم دست از سر این باشگاه بردارید.
    اخه شما کدام جام را براباشگاه اورده اید.که خودتان را باقرارداد تیم هایی میکنید که چند جام پی درپی یا حداقل جام حدفی اوردهاند می کنید.
    ناز عروس باید به اندازه جازش باشد.بهتره شمایی که دلتان باتیم هست زودتر با یک مبلغ مناسب قرارداد راببندید.تا سرمربی هم به فکر برنامه ریزی تیم باشه وشما به فکر پیروزی.
    چندسال دهن مارا مثل ذغال سیاه کرده اید.واقعا بسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت استقلال در نقل و انتقالات/ ترس هواداران از تکرار کابوس فصل‌های گذشته

ج آگوست 20 , 2021
سرویس ورزش مشرق _ بررسی وضعیت لیست بازیکنان استقلال در فصل جاری کاری است بس دشوار! در حال حاضر در هر ۴ خط زمین، وضعیت ادامه حضور بازیکنان فعلی یا جذب بازیکنان جدید مبهم و نامشخص است.در درون دروازه، اختلاف شدید میان رشید مظاهری و مدیریت استقلال، شایعاتی...