پاسخ باشگاه استقلال به اراجیف یک مجری رنگی؛ در لباس مجری گری عقده گشایی تا کجا؟!

شکایت باشگاه استقلال از افشین عبدالهیان

گویا همچنان باید شاهد رفتارهای مغرضانه و سراسر مشکوک مجری برنامه های مختلف صدا و سیمای میلی باشیم!

به گزارش استقلال نیوز، در این هفته بارها شاهد رفتارها و اظهار نظرهای عجیب از سوی مجری برنامه مختلف صدا و سیما بوده ایم که کاملا هدفمند و مشکوک همسو با اهداف یک تیم خاص می باشد!

چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌کند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟ 

ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و‌ منصف می‌رسید. 

اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

اگر انصاف و عدالت حاکم بود، در روزهایی که حق باشگاه استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضایع شد، مهر سکوت به لب نمی‌زدند و حالا این گونه ناراحتی خود از صدرنشینی استقلال را عیان نمی‌کردند.

مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال این فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟ امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

عقده‌گشایی‌های صدا و سیما علیه استقلال پایان ندارد؛ مدیریت جدید با برخوردی قاطع به این کینه‌توزی‌ها و عقده‌گشایی‌ها پایان دهد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرشید سمیعی: هواداران استقلال به هوش باشند؛ یک جریان به دنبال تخریب سردار آجورلو است

ش مارس 5 , 2022
معاون حقوقی باشگاه استقلال(تاج): هواداران باید به هوش باشند زیرا افرادی هستند که به دنبال تخریب جایگاه سردار آجورلو در پست مدیریت باشگاه استقلال هستند               به گزارش استقلال نیوز، فرشید سمیعی&nbsp...