پادرمیانی وزیر ورزش برای استقلال/ مشکل نکونام برای سرمربیگری حل شد

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان طی روزهای اخیر با مسئولان استقلال مذاکره کرده و حتی با آنها به توافق رسیده بود، اما مسائلی باعث شد تا باشگاه استقلال فعلا نتواند قرارداد وی را رسمی اعلام کند.

طبق پیگیری ها، مسئولان باشگاه استقلال ساعتی پیش در وزارت ورزش نشستی را با مسئولان این وزارتخانه و نهادهای امنیتی برگزار کرده و با تفهیم برخی موضوعات و اطمینان از تکرار نشدن مشکلات قبلی، مشکل نکونام را برای حضور در نیمکت آبی پوشان حل کرده‌اند.

قرار است نکونام به زودی در یک نشست با مسئولان وزارت ورزش و باشگاه استقلال شرکت کرده و سپس به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

فراز و فرود فعالیت‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای «جواد نکونام»/ آیا نکونام گزینه قابل اعتمادی برای هدایت استقلال است؟

این مربی ۴۲ ساله پیش از این روی نیمکت‌ تیم‌های خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان نشسته و سابقه دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی را نیز دارد. 

نکونام سابقه صعود با نساجی مازندران به لیگ برتر، قهرمانی با فولاد خوزستان در جام حذفی و سوپرجام و حضور در یک هشتم نهایی با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.  

وی با ۱۵۱ بازی ملی رکورددار بیشترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی را در تیم ملی فوتبال ایران دارد. 

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مانع بزرگ برای مشتری قبرسی یامگا

س ژوئن 20 , 2023
به گزارش مشرق، امروز اخباری مبنی بر جذب کوین یامگا توسط تیم آپوئل قبرس که ساپینتو هدایت آن را برعهده گرفته، مطرح شد.با اینحال و علیرغم ادعای رسانه‌های یونانی، کوین یامگا با باشگاه استقلال قرارداد دارد و نمی‌تواند به راحتی از این تیم جدا شود. بیشتر ...