ویژگی مطلوب فولاد برای استقلال در هفته منتهی به دربی

سرویس ورزش مشرق - نکته جالب توجه در آستانه دیدار یازدهم تیم استقلال در لیگ برتر بیست و سوم این است که تیم استقلال در حال حاضر با ۱۵ گل زده بعد از تیم سپاهان همراه با تیم‌های تراکتور و ملوان بهترین خط حمله را در اختیار دارد.

استقلال به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر بیست و سوم در حال حاضر با ۲۳ امتیاز از مجموعه ۱۰ بازی با ۷ برد ۲ مساوی و یک باخت خودرو آماده رویارویی با تیم رد چهاردهمی جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌کند.

رویارویی یکی از بهترین و خطرناک‌ترین خطوط حمله لیگ برتر جاری با یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی در جمع ۱۶ تیم لیگ برتری می‌تواند فرصتی برای مهاجمان تیم استقلال باشد تا در دیدار مقابل حریف خوزستانی یکی از بردهای پرگل این فصل خودشان را رقم بزنند.

ویژگی مطلوب فولاد برای استقلال در هفته منتهی به دربی

پیروزی چهار بر صفر استقلال در آخرین بازی دوستانه خود در تهران این نوید را به هواداران استقلال داد که فورواردهای تیم نکونام خودشان را در بهترین و بالاترین سطح برای دیدار هفته آینده مقابل نماینده خوزستانی آماده کرده و با قدرت درصدد هستند که فاصله شان با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را حفظ و حتی آن را افزایش بدهند.

تیم استقلال در حالی آخر هفته عازم شهر اهواز می‌شود که می‌داند چند روز بعد (پنجشنبه ۲۳ آذر) باید به مصاف پرسپولیس برود.

نگاهی به تصاویر روزهای گذشته منتشر شده از تمرینات استقلال در کانال رسمی این باشگاه مشخص می‌کند بازیکنان این تیم در حال قرار گرفتن در جریان تمرینات بدنسازی و تاکتیکی هستند تا خود را از هر نظر آماده رویارویی مقابل حریف بعدی کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل برگزار نشدن کنفرانس خبری نکونام

ج دسامبر 8 , 2023
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران دره هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا در خانه فولاد به مصاف این تیم می‌رود. قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ جمعه نشست خبری جواد نکونام، سرمربی استقلال، پیش از بازی با فولاد با حضور خبرنگاران اهوازی برگزا...