وقتی پشت پرده فوتبال عیان شد؛ سوتی علی خسروی و لزوم مبارزه با فساد در سطح عالی

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'plugins/content/klixowatermark/helpers/process.php?img=images/1.sal/1396-97/2.akhbar_ekhtesasi/2.ekhtesasi_dakheli/Mafia/55692.jpg'

55692.jpg

علی خسروی و دارودسته منتسب به این فرد با انواع تهمت ها به فرهاد مجیدی، فساد خودشان را تایید کردند.  

         

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان، بدون ذکر نام، از وجود یک سیب گندیده قدیمی در قامت پیشکسوت داوری سخن گفته بود. مدت کوتاهی بعد از این صحبت ها، علی خسروی با ناشی گری تمام، این حرف ها را به خود منسوب کرد و علیه مجیدی موضع گیری کرده و در صفحه اینستاگرام خود استوری های عده ای از جمله چند داور لیگ برتری را با ذکر توهین، تهمت و... نسبت به فرهاد مجیدی و باشگاه تاج(استقلال) ایران قرار داد.

به برکت یادآوری فرهاد مجیدی و سوتی علی خسروی، فرصت تاریخی نصیب جامعه داوری عدالت طلب و حذف شده، اهالی فوتبال و همچنین دستگاه های نظارتی، ایجاد شده تا با ورود به این داستان، دست بخشی از شبکه فساد داوری که از پشت پرده به رو آمده، را قطع کرده و به سالم سازی تدریجی این فضای پرآشوب داوری که مورد اعتراض کل جامعه فوتبال قرار دارد، با جدیت و عملا همت کنند.

سالم سازی فضای فوتبال ایران، این روزها یک ضرورت است و موجب شفافیت خواهد شد و به کاهش تنش و کم شدن بیانیه نویسی باشگاه ها علیه داوری ها کمک موثری می کند.

اخبار فوتبال ایران

  


 مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: حریفمان در زمین نشده‌اند حالا می‌خواهند بازی را بیرون از زمین ببرند؛ از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۵ فروردین

پ آوریل 14 , 2022
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۲۵ فروردین ...