وقتی بدون هماهنگی با سرمربی سرپرست انتخاب می‌کنی/ زرینچه نیامده استعفا کرد!

جواد زرینچه

پیشکسوت باشگاه استقلال هنوز جوهر امضای حکم سرپرستی‌اش خشک نشده، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) ساعاتی پس از دریافت حکم سرپرستی تیم استقلال از دست احمد مددی، از سمت خود استعفا کرد.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی این استعفا مخالفت فرهاد مجیدی با حضور او روی نیمکت استقلال است.

معلوم نیست مدیریت باشگاه با چه هدف و انگیزه‌ای بدون هماهنگی با فرهاد مجیدی،  جواد زرینچه را برای این پست حیاتی انتخاب کردند، آن هم در حالی که از قبل از رابطه بد او و مجیدی باخبر بودند!

جواد زرینچه

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه صحبت‌های زرینچه با طرفداری را پس از استعفا از سرپرستی تیم فوتبال استقلال می‌خوانید:

* شرایط را برای همکاری مناسب ندیدم

قبل از هر چیز وظیفه دارم از هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل استقلال تشکر کنم. جناب ملکیان، رییس هیات مدیره، پرویز مظلومی، پیشکسوت و بزرگتر خودم، احمد مددی و سایر دوستان به من لطف داشتند و از من خواستند به استقلال کمک کنم. من هم استقلال را خانه خودم می دانم و امروز به دعوت آن ها به باشگاه رفتم تا اگر کمکی از دستم بر می آید، در خدمت استقلال باشم. اما شرایط را برای همکاری مناسب ندیدم. احساس کردم در این شرایط نبودن من از بودنم بهتر است. من اگر قرار است جایی باشم، باید کار مفیدی انجام بدهم.

* مجیدی حق دارد با گزینه مدنظر خودش کار کند

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال این حق را دارد با هر گزینه ای که مدنظر خودش است، کار کند و من برای فرهاد و تیمش آرزوی موفقیت می کنم. او الان سرمربی استقلال است و باید در محیطی آرام و بدون تنش کارش را انجام بدهد. این سرمربی است که آرامش را به مجموعه تیم منتقل می کند و وقتی خودش آرامش نداشته باشد، چطور می تواند به مجموعه بازیکنان و همکارانش آرامش بدهد. امیدوارم شرایط همانطوری که مدنظرش است، فراهم شود تا به راحتی کارش را انجام بدهد.

* رای کمک به استقلال رفته بودم

مثل همیشه برای کمک به استقلال رفته بودم. هر بار از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند به حضورت نیاز داریم، بدون هیچ قید و شرطی به باشگاه رفتم و گفتم کاری که از دستم بر می آید را بدون منت برای استقلال انجام می دهم. من در همین تیم و با پیراهن این تیم جواد زرینچه شدم. استقلال این شهرت را به من داد و بی معرفتی است اگر کاری از دستم بربیاید و برای استقلال انجام ندهم اما وقتی احساس می کنم حضورم نمی تواند برای استقلال مفید باشد و امکان دارد حتی باعث ایجاد دلخوری یا سوتفاهم شود، چرا باید یک صندلی برای خودم را به آرامش استقلال ترجیح بدهم. امروز در جلسه ای که داشتیم احساس کردم در این مقطع با نبودنم بیشتر می توانم به استقلال کمک کنم. باز هم از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال بابت اعتمادی که به من داشتند تشکر می کنم و امیدوارم استقلال در ادامه این راه موفق باشد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

جواد زرینچه سرپرست استقلال شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موشکافی دلایل رفتارهای نسنجیده مددی / عصبانی کردن فرهاد و انتخاب نکونام!

د آگوست 23 , 2021
اقدامات مشکوک مدیریتی در باشگاه استقلال نشان از توطئه علیه سرمربی این تیم دارد.     به گزارش استقلال نیوز، اگر به اتفاقات چند روز اخیر دقت کرده باشیم به مواردی بر می خوریم که همگی از توطئه ای عجیب حکایت دارد! فرهاد مجیدی پس از شکست مقابل ...