وزیری که برای پیشکسوت استقلال هم وقت ندارد؛ آقای سجادی خادمی خود را در عمل ثابت کن!

زرزی

همچنان خبری از جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان استقلال نیست و گویا قرار نیست وضعیت این باشگاه به دست حمید سجادی سروسامان بگیرد!

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که قرار بود ابتدای این هفته تعدادی از پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه استقلال به دیدار وزیر ورزش رفته و دغدغه‌های خود و هواداران را به گوش ایشان برسانند به یکباره این جلسه به دلایل نامعلومی لغو شد!

طی تماس و صحبتی که با چند تن از پیشکسوتان داشتیم، این عزیزان از عدم برگزاری این جلسه ابراز نگرانی کرده و از وزیر ورزش خواستند هر چه زودتر در جلسه‌ای با او دیدار و گفت‌و گو داشته باشند.

متاسفانه در این مدت رفتارهایی از حمید سجادی مشاهده شد که پالس مثبتی به هواداران استقلال نمی‌دهد.

استقلال در حساس‌ترین زمان فصل، وضعیت نامعلومی دارد و مشخص نیست چه کسی برای این باشگاه تصمیم گرفته و مشکلات فراوانش را برطرف خواهد کرد!

معضل زمین تمرین، محل اسکان دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی و ... همچنان پابرجاست و روزها یکی پس از دیگری می‌گذرند و خبری از تغییر و تحولات در باشگاه بزرگ استقلال نیست!

اشخاصی همچون مهدی علی‌نژاد همچنان در امور استقلال دخالت مستقیم می‌کنند و امثال مددی و فریادشیران نیز با علم برکناری، با رفتارهای عجیب و مصاحبه گاه و بی گاه خود فضای باشگاه را مسموم‌ و متشنج‌تر از گذشته کرده‌اند!

جناب سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران؛ هواداران، پیشکسوتان و رسانه های منتسب به باشگاه استقلال نگران وضعیت تیمشان هستند و صبر و سکوت شما بیشتر از قبل باعث ناراحتی آن‌ها شده است.

این خواهش نیست و یک دستور از سوی 30 میلیون ایرانی است" استقلال و هوادارانش را دریابید..

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

جلسه وزیر با پیشکسوتان پس از اخراج مددی لغو شد

Adblock test

یک دیدگاه برای “وزیری که برای پیشکسوت استقلال هم وقت ندارد؛ آقای سجادی خادمی خود را در عمل ثابت کن!

  1. سلام هواداران واقعی استقلال خواهشابه این وزیران اعتماد نکنید چون تیشه به ریشه استقلال میزان نامردم ازاقای رییسی حمایت کردیم وازایشان میخواهیم بدادهواداران میلیونی استقلال برسن بابرکنارکردن این وزیران بی لیاقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش کاظم قیم به حواشی دو عضو کرونایی در امارات/ در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیط بودیم آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیط تهیه کردند

چ سپتامبر 22 , 2021
معاون امور بین الملل باشگاه استقلال(تاج) درباره حواشی پیش آمده برای دو عضو کرونایی در امارات توضیحاتی ارائه داد.    به گزارش استقلال نیوز، کاظم قیم معاون امور بین الملل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در...