وای به روزی که استقلال از دلال پول قرض کند/ وزیر می‌داند چه کسی پول یامگا را پرداخت کرده است؟

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان از پیشکسوتان با سابقه باشگاه استقلال درباره اتفاقات روزهای اخیر در حوزه باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه اوضاع در باشگاه هنوز هم که هنوز است خوب نشده! شرایط خوب نیست و متاسفانه باید گفت نتوانسته ایم بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کنیمم با این شرایط تیم اصلاً نمی‌تواند به خوبی وارد رقابت‌های لیگ برتر شودم

وی افزود: جایی خواندم یک نفر گفته بود استقلال را برای پنجم شدن در لیگ برتر می‌بندند! در صورتی که این تیم، تیم پنجم شدن نیست! استقلال تیمی است که فقط برای قهرمانی می‌جنگد. از روزی که خودم را شناخته‌ام هرگز به یاد ندارم چنین صحبت‌هایی دور و بر تیم استقلال مطرح شده باشد که این تیم را برای پنجمی می‌بندیم. ما از استقلال پنجمی نمی‌خواهیم. هواداران که از استقلال پنجم شدن را نمی‌خواهند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: استقلال در برخی سال‌ها نتایج ضعیف هم گرفته است اما شرایط آن سال‌ها همیشه دلیل اصلی اتفاقات در طول فصل بود اما حالا نمی‌توان این گونه پذیرفت که استقلال را برای پنجم شدن در لیگ برتر ببندند. چرا سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و بقیه می‌توانند یارگیری کنند اما نباید استقلال بتواند بازیکن بگیرد!

بیشتر بخوانید:

روایتی از سازمان مافیایی دلال‌ها در فوتبال ایران

وی درباره نوتیس(هشدار) کوین یامگا به باشگاه استقلال و برگشت خوردن چک مهرداد محمدی و شایعه پرداخت این پول این دو نفر از طریق یک دلال تاکید کرد: مدیران باشگاه استقلال باید هرچه سریع‌تر در این باره شفاف سازی کنند. باید بگویند این مبالغ از کجا تامین شده است؟ چه اشکالی دارد که یک هوادار متمول این پول را پرداخته باشد اما باید این را به طور شفاف بگویند. اگر همانطور که می‌گویند این باشگاه دولتی است وزیر ورزش باید بداند مسئولانش پول را از کجا تهیه کرده‌اند. اینطور نمی‌شود که خدایی نکرده ما از یک دلال پول قرض بگیریم. حتم دارم این‌ها همه شایعه است ولی باید برای اینکه خیال هواداران و پیشکسوتان این باشگاه راحت شود این مسائل را به صورت شفاف بیان کنند.

مراغه چیان خاطرنشان کرد: همین‌مان مانده بود که یک دلال به باشگاه پول قرض بدهد و لابد قرار است بعد از این بازیکنانش را در تیم استقلال به میدان بفرستد. استقلال تیمی نیست که هر بازیکنی با هر کیفیتی در آن بتواند فوتبال بازی کند. استقلال تیمی است که دو بار عنوان قهرمانی آسیا در جام باشگاه‌ها را دارد، همیشه تامین کننده لیست نهایی تیم ملی بوده است. چنین تیمی را نمی‌توانند به این شکل به دست یک دلال بسپارند.

وی درباره شرایط پیش روی استقلال برای ورود به لیگ برتر تصریح کرد: اوضاع اصلاً خوب نیست. شرایط مطلوبی را پیش رو نمی‌بینیم. متاسفانه ما در بازی دوستانه اخیر هم با چهار گل شکست خوردیم. ما همین تیم هوادار را چند ماه پیش با ۶ گل شکست داده بودیم. محبی رفته، قایدی روی هواست! معلوم نیست اوضاع تیم به چه ترتیب می‌شود. وزیر ورزش کجاست؟ مثلاً او رئیس مجمع باشگاه استقلال است.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال گفت: متاسفانه وضعیت اصلاً خوب نیست. ما آخر نفهمیدیم استقلال متعلق به سازمان خصوصی‌سازی شده یا وزارت اقتصاد. هنوز مثل پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است یا خصوصی اداره می‌شود؟ اصلاً همه چیز در این باشگاه یک مرتبه زیر و رو شده است. به طور کلی استقلال را به امان خدا رها کرده‌اند و هیچکس نیست که به فکر ۳۰ میلیون هوادار این تیم باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت مصدومیت تازه‌واردهای استقلال

ج جولای 21 , 2023
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فعالیت قابل توجهی نداشته و تیم تحت هدایت جواد نکونام به‌اصطلاح هنوز بسته نشده است. در این بین، چند فعالیت پراکنده نقل‌وانتقالاتی که این باشگاه انجام داده نیز بی‌عیب و نقص نبوده و آبی‌ها ا...