واکنش کمیته داوران به انتخاب فغانی برای قضاوت دربی

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان درباره احتمال انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت دربی جام حذفی اظهار داشت: هنوز درباره دربی هیچ تصمیمی نگرفته ایم. به حدی بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول حساس است که درباره انتخاب داوران دیدارهای جام حذفی فکر نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون هم مشغول تمرکز روی چینش داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر هستیم. دیدارهای هفته سی و سوم لیگ یک هم مهم است. به همین دلیل روی داور دربی فکر نکرده‌ایم. 

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در زمان مناسب به انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت این مسابقه فکر می‌کنند، گفت: فغانی داور ما است و امکان دارد جزو گزینه های مان هم باشد اما باز هم تاکید می‌کنم روی انتخاب داوران مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و بازی پرسپولیس و استقلال فکر نکرده‌ایم.

افشاریان افزود: هر داوری ممکن است در هفته آینده لیگ برتر و لیگ یک قضاوت کند. امکان دارد در این مسابقات نمره خوبی بگیرد یا نگیرد و تا زمانیکه مسابقات هفته آینده این دو لیگ تمام نشود به دربی فکر نمی کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به حضور علیرضا فغانی در استرالیا آیا در صورتی که این داور برای قضاوت دربی انتخاب شود، شرایط لازم برای سفرش به کشورمان وجود دارد، گفت: اگر قرار باشد فغانی را برای قضاوت این بازی انتخاب کنیم، می‌توانیم وی را به کشورمان بیاوریم.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “واکنش کمیته داوران به انتخاب فغانی برای قضاوت دربی

  1. سلام خدمت همه ورزش دوستان.
    بنده ۶۵ سالم هست.ازده سالگی فوتبال را دنبال کردم.درمدت ۵۵ سال که فوتبال ایران را نگاه کردم تعداد ۳ یا ۴ نفر ازداواران کشورمان را دیدم که درقضاوت هیچ تیم وهیچ رنگی براشون فرقی نداشت.همین عزیزان حالاهم مورد لطف ومحبت مردم می باشند.یک نفرشان به رحمت خدارفته.که بنده بعدنماز همیشه براش طلب مغفرت دارم. بعضی ازدوستان میگن چرا دربازی های آسیایی از داوران ایرانی استفاده نمیشه.من درجواب میگم اگه همه مثل آقای فنایی قضاوت میکردن .مثل ایشان جام جهانی هم میرفتن.
    برادران داور سعی کنید باداوری عادلانه اسمتان ماندگار شود.نه با ازبین رفتن جسمتان اسمتان هم بمیردوابین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وریا غفوری به بازی با سایپا می‌رسد؟

چ جولای 7 , 2021
به گزارش مشرق، وریا غفوری که به تازگی مصدومیتش برطرف شده بود، پیش از دیدار با تراکتور تبریز از ناحیه مچ پا مصدوم شد و دیدار با تراکتور را از دست داد.این بازیکن مشغول فیزیوتراپی است، اما هنوز وضعیتش برای دیدار با سایپا مشخص نیست. قرار است ظرف یکی دو روز...