واکنش وزارت ورزش به اتفاقات استقلال

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در یکی دو ماه اخیر دچار حاشیه های زیادی شد. در حالی که تیم در زمین خوب عمل می کرد و الان هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است، در باشگاه اقدامات لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام نشد و به نظر این تیم شانس زیادی برای حضور درلیگ قهرمانان آسیا ندارد. این اتفاق تلخ موجب زوم سازمان خصوصی سازی و هم چنین سازمان بازرسی کل کشور روی اتفاقات باشگاه استقلال شد که در نهایت با استعفای علی فتح الله زاده و روی کار آمدن حجت کریمی همراه شد. با وجود این اتفاق سازمان خصوصی سازی و سازمان بازرسی کل کشور تاکید روی بررسی اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال در ماه های گذشته دارند و وزارت ورزش و جوانان هم اعلام کرده در این مسیر همراه آنها خواهد بود.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: در پی مصاحبه رییس محترم سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تایید اظهارات مطرح شده توسط جناب آقای ذبیح‌الله خداییان اعلام کرد:« درباره مشروح ایرادات وارده به عملکرد شرکت فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال، در تاریخ ١۴٠٢/٠١/٠۶ از طریق دبیرخانه محرمانه وزارت ورزش و جوانان این نامه واصل شد که بلافاصله در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بازرسی، رییس مرکز حراست، معاون ورزش قهرمانی، معاون توسعه منابع و مدیرکل حقوقی وزارتخانه جلسه‌ای تشکیل و طبق صورت‌جلسه، مقرر شد که کارشناسانی از بازرسی، حراست، حقوقی و دو نفر کارشناس مالی در شرکت مستقر و نسبت به بررسی عملکرد و ارائه گزارش جامع اقدام کنند تا بعد از احراز هرگونه تخلف یا جرم مراتب از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری شود. حسب بررسی‌های انجام گرفته، گزارش وزارت ورزش جوانان آماده شده و هفته آینده به سازمان محترم بازرسی کل کشور ارسال می‌شود.»

گفتنی است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان از طریق بانک شهر در اختیار باشگاه استقلال برای تسویه حساب با استراماچونی و دیگر طلب کاران قرار گرفت که این پول در جاهای دیگر هزینه شد و به همین خاطر استقلال شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. قرار است ظرف امروز و فردا با تامین منابع جدید از سوی باشگاه استقلال این بدهی ها پرداخت شود تا آبی ها دچار آُسیب های بعدی نشوند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال، شایسته ترین تیم برای قهرمانی است

چ آوریل 19 , 2023
به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی ۱۰۰، اظهار داشت: علیرغم همه مشکلاتی که از نظر مدیریتی به وجود آمد، تیم خداراشکر روند مطلوب خودش را در ۷-۶ بازی اخیر پیدا کرده است. به غیر از بازی با نساجی که در آن بازی هم استقلال می‌تونس...