واکنش سهیل مهدی به برگزاری دربی در قطر

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درمورد بحث میزبانی کشور قطر از دربی تهران، اظهار داشت: این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم و فعلا هیچ اطلاعی درموردش ندارم زیرا هنوز به کمیته مسابقات سازمان لیگ ابلاغ نشده است. مدتی قبل هم این بحث مطرح شد که شاید دربی در استانبول برگزار شود که اتفاقی نیفتاد. اکنون نیز موردی به ما گزارش نشده است.

وی درمورد مذاکرات مدیران ۲ باشگاه از مهدی تاج و پیگیری رئیس فدراسیون فوتبال در نشست اخیرش با همتای قطری خود، گفت: تاج به عنوان رئیس فدراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ اختیار تصمیم‌گیری را در این خصوص دارد اما هر تصمیمی قطعی شود، به ما نیز ابلاغ خواهد شد. شاید من هم دوست داشته باشم نه تنها دربی بلکه همه بازی‌ها در قطر که امکانات مناسبی دارد برگزار شود اما تا وقتی تصمیم قطعی اتخاذ نشده نمی‌توانم درموردش صحبت کنم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص زمان برگزاری دربی، توضیح داد: در برنامه هفته پنجم تا نهم، سه بازی معوقه داریم که تمایل دارم همگی در یک روز برگزار شوند اما هنوز به تاریخ مشخصی برای ۲ بازی دیگر و دربی نرسیده‌ایم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال در قطر منتفی شد

ج سپتامبر 8 , 2023
به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در کشور خارجی برگزار نخواهد شد.با وجود رایزنی‌های ابتدایی مسئولان فدراسیون با قطر برای برگزاری دربی ۱۰۲ در این کشور در نهایت این موضوع به طور قطعی منتفی شد و مسابقه این دو تیم در در و...