هواداران از مجیدی توقع بازی زیبا دارند

به گزارش مشرق، محمد مومنی اظهار داشت: استقلال در بهترین زمان توانست فولاد خوزستان را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند را به نام خود ثبت کند.

وی افزود:محمود فکری برای استقلال زحمت کشید اما او نتوانست با این تیم به موفقیت برسد و جدا شد، در فوتبال امروز این قبیل رفت و آمدها طبیعی است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی استقلال را به طور کامل می‌شناسد، او در بین هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد و تنها گزینه‌ای بود که در این مقطع می‌توانست به استقلال کمک کند.

مومنی تصریح کرد: فکری می‌توانست با آوردن چند دستیار با تجربه و علمی شرایط را به سود خود و استقلال رقم بزند اما در انتخاب کمک‌هایش اشتباه کرد.

وی تاکید کرد: استقلال اگر می‌خواهد در پایان فصل به موفقیت برسد باید اقتدار بیشتری داشته و همچون گذشته نوسان نداشته باشد. اینکه در یک بازی خوب باشی و در بازی بعد نتیجه‌ نگیری نمی‌توانید به موفقیت برسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران از استقلال و فرهاد مجیدی توقع دارند تیم او بتواند زیبا بازی کند پس از چند سال ناکامی شادی را برای آنها بله ارمغان آورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نیمکت استقلال آپدیت شد

چ مارس 10 , 2021
سرویس ورزش مشرق - از تفاوت های عمده در کادر فنی جدید و قدیم استقلال تفاوت میان نفراتی است که در این دو تیم حضور داشته و دارند. پیش از این محمود فکری به اتفاق عبدالصمد مرفاوی با کمک های آرش برهانی و حنیف عمران زاده در این تیم مربیگری می کردند.فکری با تف...