هلدینگ خلیج فارس و استقلال در آستانه تحقق/ سازمان بورس توضیح خواست!

هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

درخواست رسمی هلدینگ خلیج فارس برای خرید باشگاه استقلال(تاج) ایران ثبت شد.

به گزارش استقلال نیوز، مالکیت مشترک سرخابی‌ها مانع بزرگ اخذ مجوز حرفه‌ای بود که با تلاش‌های صورت گرفته گویا این مشکل در حال رفع شدن است. 

امروز  هلدینگ خلیج فارس با وجود سنگ‌اندازی‌های فراوان دشمنان قسم خورده باشگاه بزرگ استقلال درخواست رسمی خود را برای خرید این برند معتبر به ثبت رسانید تا خیال هواداران آسوده گردد.

هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

در همین راستا سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص اخبار و شایعات منتشره بابت خرید باشگاه استقلال خواستار توضیحات شد.

هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

به گزارش استقلال نیوز، صلاحیت هلدینگ خلیج فارس برای خرید استقلال روز ۲۹ فروردین تایید شده بود و در جلسه‌ی امروز پیش‌نویس واگذاری‌ نهایی و امضا شد.

ضمانت‌های لازم برای شرکت در مزایده از خریدار دریافت و قرار شد تا قبل از تاریخ مزایده پیش‌پرداخت‌ها واریز شود تا تشریفات مزایده در فرابورس روز دوشنبه انجام گیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

قابل توجه هواداران فهیم استقلال؛ مدارک و مستندات مجوز حرفه ای بارگذاری شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست

ی آوریل 21 , 2024
به گزارش مشرق، محسن کریمی مهاجم سابق استقلال بار دیگر شاگرد ساکت الهامی در نساجی شد.کریمی که پیش از این به عضویت خوشه طلایی در لیگ یک در آمده بود پس از فسخ با این تیم در تمرینات نساجی شرکت کرد تا پس از رضایت کادر فنی تیم شمالی تا پایان فصل، قراردادش را...