هفته هجدهم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: دیدار با تراکتور، یک مصاف سنگین است؛ سرمای تبریز روی کیفیت بازی اثرگذار خواهد بود

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: همه مصمم و با انگیزه هستیم تا ان‌شاءالله در این بازی هم مانند بازی‌های قبلی موفق شویم.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل اینکه پرواز تیم فوتبال استقلال(تاج) دیر به شهر تبریز خواهد رسید و همینطور بحث کرونای سرمربی محترم تیم تراکتور، قرار شد تا نشست خبری پیش از مصاف استقلال و تراکتور به صورت فایل صوتی منتشر شود.

بر همین اساس صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در خصوص بازی فردای دو تیم استقلال و تراکتور، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* بازی فردای دو تیم استقلال و تراکتور؟

بازی فردا، یک مصاف سنگین است. تراکتور تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که بازیکنان با تجربه و توانمندی دارد. به نظرم فردا بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود؛ به ویژه اینکه بازی در تبریز برگزار می‌شود و سرمای هوا روی کیفیت بازی اثرگذار خواهد بود ولی من امیدوارم با تدابیری که آقای مجیدی و کادر در نظر گرفته‌اند، بتوانیم یک بار دیگر دل هواداران را شاد کنیم و بازی خوبی را ارائه دهیم.

* غایبان استقلال در بازی با تراکتور؟

زبیر نیک نفس را به دلیل محرومیت فردا در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان تمرین کرده‌اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند. همه مصمم و با انگیزه هستند تا ان‌شاءالله در این بازی هم مانند بازی‌های قبلی موفق شویم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته هجدهم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور بختیاری قاضی دیدار تراکتور و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و چهارم/ تساوی داربی جوانان؛ شاگردان صادقی هم اسیر غرور خود شدند!

پ فوریه 17 , 2022
در هفته بیست و چهارم لیگ جوانان، تیم فوتبال جوانان استقلال(تاج) مقابل جوانان پیروزی(پرسپولیس) متوقف شد.          به گزارش استقلال نیوز، امروز پنجشنبه 28 بهمن، تیم‌های جوانان استقلال(تاج) و جوانان پیروزی(پرسپولیس) د...