هفته نوزدهم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: خودی و نخودی همه جور داستان برای این تیم درست کردند؛ نمی‌دانم با مجیدی مشکل دارند یا استقلال؟!

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: خودی ها انگار دوست دارند که استقلال فقط با خودشان قهرمان شود.

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با فجر سپاسی شیراز که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، به جای فرهاد مجیدی حاضر و پاسخگوی خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

  

* دیدار استقلال و فحرسپاسی شیراز؟

من نمی دانم اگر تیمی مدافعانش 100 پاس در عرض به هم بدهند، زیبا بازی کرده است یا تیمی که موقعیت ایجاد می کند و به حریفان موقعیت نمی دهد؟ تعریف بازی زیبا چیست؟ این تیم نوزده هفته است که با یک مربی جوان نباخته است، کمترین گل خورده و بیشترین گل زده را دارد. کسی که برای اولین بار تیم را از ابتدای فصل خودش بسته است و بهترین عملکرد تاریخ این باشگاه را به ثبت رسانده است ولی بخاطر اینکه در بازی با گل گهر از حق خودش دفاع، از هفته پنجم – ششم به بعد که معلوم شد این تیم ظاهرا بوی قهرمانی می دهد، همه کار کردند. عرض کردم، خودی یا نخودی.

 همه جور داستان برای این تیم درست کردند. چون ظاهرا دوست ندارند این تیم با یک آدم سالم قهرمان شود. حتی خودی ها! حتی انگار خودی ها دوست دارند که استقلال فقط با خودشان قهرمان شود. انگار آدمی لندن کلاس مربیگری رفته باشد و در اسپانیا کارش را آغاز کرده باشد بخواهد اینجا فوتبال سالم و پاکی را ارائه بدهد، برای بعضی از دوستان فشار می آید.

حسین مرادمند 28 سال دارد و در اردوی تابستان تیم ملی، جزو بازیکنان رجیستر شده بوده است. بازیکن زیر 30 سالی که در تیم ملی رجیستر می شود، برای بازی کردن در لیگ برتر 6 ماه زمان ندارد؟ من نمی دانم. خدا را شکر در زمین طوری بازی کردیم که حرف های ما را در زمین زدند. بچه های ما حرف برای زدن زیاد دارند و تاکنون در زمین مسابقه حرف هایمان را زده ایم. این مجموعه حداکثر تلاشش را می کند که سالم، فوتبال پاک و با حداکثر انرژی توی زمین بتواند به موفقیت برسد.

تاکنون نیز این تیم خیلی کار بزرگی کرده است، با یک سری بازیکن جوان، نسل استقلال تقریبا عوض شده است. این تیم را یک مربی جوان بسته است. آقایان، بزرگان، اساتید فوتبال! اگر قرار است فوتبال پیشرفت کند، باید از مربیان سالم و جوان حمایت کنید. نه اینکه تا طرف بوی موفقیت می دهد، همه بسیج شوند تا این آدم را بزنند!

من نمی دانم مشکل شخصی با آقای مجیدی دارند یا با باشگاه استقلال مشکل دارند؟ در دیدار با گل گهر نیم ساعت مانده به بازی دو بازیکن ما را محروم کردند و همه یادشان رفت. چون بازیکن گل گهر غیرقانونی بود و بازی به حق 3 بر صفر شد. همه یادشان رفت این پرونده جعل چه شد؟ جاعلان چه کسانی هستند و چرا معرفی نمی شوند؟ ولی پیدا کردن 2 سرباز در تیم ما، کار آسانی است، تیم های دیگر سرباز ندارند! تیم های دیگر بازیکنی که 12 سال در سطح اول بازی می کند و کارت معافیت پزشکی دارد را در اختیار ندارند! تیم های دیگر، چیزهای دیگر ندارند و فقط برای استقلال است، نه؟ اینها پیدا نمی شوند؟ فقط باید حق استقلال خورده شود؟

ولی من تأکید می کنم که این گروه تمام تلاشش را می کند تا مثل امروز در زمین فوتبال جانانه می جنگد و تا آخرین لحظه هر کاری علیه این تیم بکنند، برای دل مردم ایران هوادارانی که در خانه نشسته اند تلاشش را می کند. لطفا مسئولین، دوستان و کسانی که در حال زدن تیم هستند، احترام این بخش از جامعه را حفظ کنند.

علت عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری این دیدار؟

واقعا آقای مجیدی ناراحت هستند. اگر بخاطر هواداران نبود، آقای مجیدی به سختی بر سر تمرینات می آیند. آقای مجیدی ناراحت هستند.

برخی از باشگاه ها به دنبال بازیکنان سرباز بودند و آیا کادرفنی و مدیران از ابتدای فصل به این موضوع فکر کرده بود که به مشکل نخورد؟

من الان درباره مرادمند توضیح دادم. بازی کردن او چه مشکلی دارد؟ مگر رودی ژستد و کوین یامگا برای بازی کردن جلوی گل گهر مشکل داشتند؟ همان یک بازی بود فقط. از نظر باشگاه و مدارکی که در اختیار دارد، حسین مرادمند مشکلی برای بازی کردن ندارد. از آن چیزی که ما از قانون می دانیم، این است. شاید روابط فراقانونی و رنگ مخالف جایی عمل کرده است، من نمی دانم. 

حواشی پیش آمده وریا غفوری در تمرین استقلال و اینکه بهتر بود خبر مذکور رسانه ای نمی شد؟

درباره موضوع وریا، آقا فرهاد خودشان در کنفرانس قبل از بازی خبر دادند و من نیز توضیح اضافه ای ندارم.

به گزارش استقلال نیوز، پیش از شروع نشست خبری، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال در خصوص ماجرای سرباز شدن دو مدافع این تیم، گفت: اعتقاد باشگاه استقلال این است که این اتفاق غیرقانونی است و بعد از کنفرانس به صورت مفصل در رابطه با این اتفاق صحبت می‌کنیم.

   

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته نوزدهم لیگ برتر/ ما در زمین حرف خود را می‌زنیم؛ فجر مقابل استقلالی که بی‌دفاع کردند زانو زد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانشگر: یزدانی باید به جای جام جهانی به لیگ یک برود

چ فوریه 23 , 2022
به گزارش مشرق، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: برد خیلی خوبی بود و از این بابت خوشحالیم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم، اما خودمان خوشحال نیستیم، چون با دو بازیکن ما طوری برخورد می‌شود ک...