هفته نهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل پیکان؛ پیروزی در این بازی حق ما بود

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری مقابل پیکان گفتند: امروز حق ما بُرد بود و خداروشکر توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل پیکان، از هفته نهم لیگ برتر فصل 1400/1401، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* آرش رضاوند

مقابل نفت آبادان رباط صلیبی و مینیسک پایم آسیب دید. سعی کردم در دربی بازی کنم اما گفتم آسیب دیدگی را رفع کنم و بعد از آن برگردم. شاید 2 یا 3 هفته طول درمان طول بکشد.

وی در مورد برد استقلال پس از 5 هفته گفت: خداراشکر توانستیم بعد از 5 هفته برنده باشیم. بچه‌های بازی خوبی انجام دادند. امیدوارم ادامه داشته باشد.


* ارسلان مطهری

در هفته‌های گذشته هم باید برنده می‌شدیم که شانس با ما یار نبود. گل من هم حاصل لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

در فوتبالم یاد گرفته‌ام هیچ وقت از قهرمانی حرف نزنم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم؛ نتیجه آن هم چیزی می‌شود که دل‌مان می‌خواهد. هنوز هفته نهم لیگ هستیم و صحبت کردن از قهرمانی زود است. هنوز خیلی کار داریم و باید روند صعودی در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و نتایج موردنظر خود را بگیریم.

برخی اوقات تیم دچار این بدشانسی‌ها می‌شود و این را به حساب بدشانسی می‌گذاریم. انتقادات به تیمی که بد بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد، وارد است. این انتقادات به تیمی که خوب بازی کند و نتیجه نگیرد هم وارد است، اما آن تیم خوب بازی کرده است. این بدشانسی‌ها از یک جا تمام می‌شود و بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌گیرند. موقعیت‌ها در دیدارهای قبل وارد دروازه نمی‌شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، پنج بازی گذشته مساوی نمی‌شد.

ما تیمی بزرگ هستیم و نباید درباره تیم‌های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم. پاسخی برای سؤال حاشیه‌ای شما ندارم.

بازی مهمی پیش رو داریم و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند. هر بازی می‌تواند برای ما سخت باشد و همه تیم‌ها جلوی ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا دیده و پیروز شوند. ما که در استقلال بازی می‌کنیم، باید دو برابر تلاش کنیم.

همه داوران اشتباه می‌کنند و این در فوتبال طبیعی است. اشتباه بیش از حد داور و اعتراض بیش از حد به داور غیرطبیعی است، اما اعتراض به داور هم امری طبیعی محسوب می‌شود. با این حال قضاوت حیدری عالی بود.


* سید حسین حسینی

خدا را شکر توانستیم سه بازی مهم را کسب کنیم. پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم و کسب این سه امتیاز برای ما خیلی اهمیت داشت، چون در این چند هفته فشار روی تیم ما زیاد شده بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و به صدر جدول برسیم.

خدا را شکر امسال تلاش کردم تا شرایط خیلی خوبی داشته باشم. در هفته‌هایی که بیرون نشستم به صلاحدید آقای مجیدی بود. من تمرینات را دنبال کردم و توانستم به دروازه بازگردم. هر جا باشم آرزویم موفقیت استقلال است.

هر سه دروازه‌بانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند لژیونر هستند و این کار را برای بقیه سخت می‌کند، اما همه تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم.

خدا را شکر زحمات بقیه بچه‌ها بود و از آنها ممنون هستم.

امیدوارم مشکل حضور تماشاگران حل شود و بتوانیم هواداران خود را در ورزشگاه داشته باشیم. بازی خیلی خیلی مهمی است و امیدوارم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.

بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد و یکی دیگر از دلایل نیز مشکلات داوری بود که پنالتی‌هایمان گرفته نشد.

خدا را شکر خوب بود، اما صحنه‌های آنچنانی پیش نیامد که بگویم پنالتی گرفته شد یا نه.


* صالح مصطفوی

به نظرم در پنج بازی قبلی هم مستحق برد بودیم. امروز فقط از موقعیت‌های‌مان، مخصوصاً در ضربات ایستگاهی بهتر استفاده کردیم. امروز از نظر جریان بازی و روند موقعیت‌سازی به چیزی که استحقاق آن را داشتیم رسیدیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده است.

دیگر راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم!


* مهدی مهدی پور

توانستیم با یک نتیجه خوب پیکان را ببریم. این تیم یکی از تیم‌های خوب لیگ است. بعد از 5 بازی که مساوی کردیم، امروز توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

سپاهان تیمی بسیار خوب بوده و خیلی هزینه کرده است. یک بازی 6 امتیازی مقابل آنها داریم و باید مقابل این تیم هم به پیروزی برسیم.

خداراشکر توانستم به تیمم کمک کنم. در بازی‌های قبلی هم ارسال‌های نسبتا خوبی داشتم ولی امروز بچه‌ها توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

در چند بازی گذشته خوب گل نزدیم ولی آیا موقعیت گل کم داشتیم؟ به جز بازی‌ با گل‌گهر و پرسپولیس، در تمام مسابقات دیگر خیلی موقعیت گل داشتیم. تمام بچه‌ها خیلی خوب زحمت می‌کشند و کارشان را به نحو خوبی انجام می‌دهند و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم. استقلال باید خیلی بهتر از اینها باشد.


* زبیر نیک نفس

بازی خوبی بود و توانستیم برنده و رو سفید شویم تا هواداران شاد شوند.

چه بازی کنم و چه بازی نکنم از حضور در تیم بزرگ استقلال خوشحال هستم. حضور در این تیم باعث افتخار است. من آدم جاه‌طلبی هستم و در مدتی که بازی نمی‌کردم سخت تمرین کردم و منتظر بودم تا فرصت به من برسد تا به تیم کمک کنم.

بازی با سپاهان سخت خواهد بود. سپاهان تیم خوبی است، اما ما هم استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم برنده باشیم.

به هر حال آنها غریب هستیم و متاسفانه بازیکنان کمی داریم که به زبان انگلیسی مسلط باشند، اما من نسبتاً زبان انگلیسی را بلد هستم و سعی می‌کنم با بازیکنان خارجی ارتباط بگیرم تا احساس غریبی نکنند.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ چهار چرخ پیکان در دستگردی هوا شد؛ استقلال با 3 گل به مسیر برد برگشت

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ گل سوم استقلال به پیکان توسط مطهری

پ دسامبر 9 , 2021
فیلم/ گل سوم استقلال به پیکان توسط مطهری - مشرق نیوز ...