هفته سی ام لیگ برتر/ صالح مصطفوی: کلامی برای تسکین خانواده بازماندگان متروپل پیدا نمی‌کنم؛ ملی پوشان مشکلی برای بازی کردن ندارند!

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: باشگاه در حال انجام تعاملات لازم است تا حضور ملی پوشان در بازی فردا مشکلی وجود نداشته باشد.

     

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از هفته سی ام(پایانی) لیگ برتر، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* صحبت اولیه؟

در ابتدا من هم عرض تسلیت دارم بابت درگذشت وطنانمان در حادثه متروپل. کلامی برای تسکین خانواده بازماندگان پیدا نمی‌کنم و از خداوند برای این عزیزان خواهان صبر هستم و امیدوارم در کشورمان دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

* بازی؟

بازی مهمی را در پیش روی داریم. در لیگ امسال واقعاً تیم‌ها خیلی به هم نزدیک و همه تیم‌ها سخت کوش بودند. تیم نفت مسجدسلیمان، تیمی جوان، سخت کوش و دونده است. شناخت کافی از این تیم داریم. بازیکنان با روحیه بالا تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و آماده ارائه یک بازی خوب و کسب یک نتیجه ایده آل هستیم.

* بازی کردن ملی‌پوشان؟

من زیاد در جریان این موضوع نیستم و فکر می‌کنم باشگاه در حال انجام تعاملات لازم است. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

* نمایش دفاعی از سوی نفت؟

این طبیعی است که تیم‌ها در استادیوم آزادی و مقابل هواداران ما، بازی فشرده و دفاعی را ارائه می‌دهند. ما هم راهکارهای شکستن خطوط دفاعی را تمرین کرده‌ایم. بازیکنان روی این کار تسلط کافی را دارند. در جلسات قبلی هم روی این موضوع کار شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم در هفته‌های قبل گرفته‌ایم.

* احتمال برگزاری بازی در روز پنجشنبه؟

قطعاً این که برنامه‌ریزی شرطی باشد، می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار باشد و لطمه بزند. با این حال آقای مجیدی یک‌سری راه‌کارهایی در نظر گرفتند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ما بتوانیم فردا بازی خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.

* حضور هواداران در ورزشگاه و احتمال جدایی شما از استقلال؟

بسیار مایه مباهات است که ما با حداکثر هواداران‌مان بتوانیم بازی برگزار کنیم. این قهرمانی متعلق به مردم است و حق طبیعی آن‌هاست که بتوانند این پیروزی را جشن بگیرند و در کنار تیم باشند. قطعاً این قضیه به تیم و بازیکنان انگیزه می‌دهد. راجع به سایر مسائل هم اجازه دهید فصل تمام شود و سپس درباره آن می‌توان صحبت کرد.

* اعتراض به داوری در بازی با مس؟

ما در یک سری از صحنه‌ها اعتقاد داشتیم داور به خوبی عمل نکرد. با وجود اینکه بازی را برده بودیم، بسیار عصبی بودیم. ترجیح دادیم به همین دلیل صحبت نکنیم.

آبادان تسلیت

به گزارش استقلال نیوز، پیش از آغاز این نشست خبری، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم استقلال، گفت:

پیش از هر چیز به خانواده کشته شدگان حادثه تلخ و دردناک متروپل آبادان تسلیت می‌گویم و از همه شما عزیزان خواهش می‌کنم که یک دقیقه به احترام درگذشتگان این حادثه سکوت کرده و بایستیم.

با پایان این یک دقیقه، نوری‌فر افزود: باشگاه استقلال در کنار بازماندگان این حادثه هستند و هر کاری که از دستمان برای شادی آن‌ها بربیاید، انجام خواهیم داد.

وی در پایان اضافه کرد: این آخرین کنفرانس خبری پیش از بازی لیگ بیست و یکم است و وظیفه خود می‌دانم که از تک تک خبرنگارانی که در نشست‌های خبری، به خصوص نشست‌های خبری پیش از بازی که به میزبانی استقلال بود، تشکر کنم. تمامی این نشست‌ها بدون حاشیه بود و این با شعور و حرفه‌ای‌گری شما اهالی رسانه به دست آمده و از این جهت سپاسگزارم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته سی ام لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گمنام قاضی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعید فتاحی: هواداران بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند؛ با حضور مدیران سابق جشن قهرمانی را برگزار می کنیم!

ی مه 29 , 2022
معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) گفت: سازمان لیگ مسئول برگزاری جشن قهرمانی است ولی ما تعدادی از پیشکسوتان و مدیران سابق را به این جشن قهرمانی دعوت کردیم. به گزارش استقلال نیوز، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو ب...