هفته سیزدهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نفت آبادان: الان دغدغه ما فوتبال نیست!

مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل نفت آبادان گفتند: اگر آن صحنه سرنگونی مهری در محوطه جریمه پنالتی نبود، کارت هم نداشت زیرا برخورد شکل گرفت.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری مقابل نفت آبادان، از هفته سیزدهم لیگ برتر فصل 1401/1402، در گفت و گو با خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* سعید مهری

بازی کیفیت آنچنانی نداشت اما موقعیت‌های ما بهتر بود و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. مهم این است در روزهایی که خوب نیستیم هم سه امتیاز را بگیریم. این راه قهرمانی‌مان را هموار می‌کند. امروز کیفیت همیشگی را نداشتیم.

آن صحنه در محوطه جریمه نفت خیلی ناراحتم کرد چون ۴کارته شدم. یا خطا بود یا کرنر، اصلا تمارضی نبود. اگر صحنه را ببینید سه نفر در حال رفتن هستیم. خیلی ناراحت شدم چون الکی ۴ کارته شدم. در کل حیدری قصاوت خیلی خوبی داشت اما در آن صحنه کمی عجله کرد. کرنر نگرفت اما می‌توانست مدارا کند. من تمارضی نکردم.


  

* محمدحسین مرادمند

خدا را شکر، هر که بازی می‌کند بهترین عملکرد خودش را برای استقلال به نمایش می‌گذارد. بازی سختی بود اما خدا را شکر توانستیم برنده باشیم. توانستیم بعد از دربی بازی را ببریم و با سه امتیاز خارج از خانه به تهران برگردیم. 

بعد از اتفاقاتی که برای خدمت(سربازی) من و سیاوش یزدانی افتاد حدود هشت ماه می‌گذرد. خدا را شکر هم سیاوش برگشت و هم من، با گل نخوردن و برد همراه بود.

خیلی خوشحال شدم، ان‌شاءالله هرکه بازی می‌کند من، سیاوش یا بچه‌های دیگر بتوانیم برای استقلال مفید باشیم و بازی‌ها را پشت‌سر هم ببریم.


   

* مهدی مهدی پور

بازی خوبی بود. صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی بود که بازی را برای ما سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

اگر آن صحنه سرنگونی مهری در محوطه جریمه پنالتی نبود، کارت هم نداشت زیرا برخورد شکل گرفت. به هر حال نظر داور اینگونه بود و به سعید مهری کارت زرد داد تا او با چهار کارته شدن، بازی بعدی را از دست بدهد.

خدا را شکر اکنون شرایط ما در جدول خوب است اما باید بازی به بازی پیش برویم. باید تمرکزمان صد در صد روی بازی بعدی باشد تا سه امتیاز را بگیریم. باید هر بازی جلو برویم تا با کسب بهترین نتیجه در پایان کار به آنچه مدنظرمان است  برسیم.


   

مهدی قائدی 

بازی خوبی بود، تبریک می‌گویم به بچه‌ها ولی الان واقعا دغدغه ما فوتبال نیست. نمی دانم چه بگویم، فقط می گویم که به هم احترام بگذاریم، حرف دیگری ندارم بزنم در خصوص این وضعیتی که الان در آن هستیم.

در خصوص بدهی به باشگاه الاهلی و بازگشت به این تیم اطلاعی ندارم چون چیزی به دست ما نرسیده است. در خصوص هم امتیاز شدن با پرسپولیس در صدر جدول چیزی نمی دانم چون هنوز به جدول نگاه نکردم الان نمی شود زیاد راجع به فوتبال صحبت کرد اما به موقع اش در مورد فوتبال صحبت می کنیم، خوشحالی می کنیم و حرف می زنیم.


       

محمد محبی 

به خود حیدری گفتم می‌توانست به جای دادن کارت زرد، تذکر بدهد. در آن صحنه توپ به پای بازیکن صنعت نفت خورد و به بیرون رفت. اوت به نفع ما بود اما کمک داور به نفع حریف گرفت، نمی‌دانم! ان‌شاءالله هرچه خیر است!

تمام تلاشم را می کنم که در جام ملت های آسیا در تیم ملی باشم.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ باز هم آبادان و باز هم آرمان رمضانی؛ استقلال با تعویض‌های طلایی ساپینتو نفت را شکست داد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حرف‌های جنجالی کاپیتان نفت به داور؛ امیدوارم شب راحت بخوابی!

ی دسامبر 25 , 2022
به گزارش مشرق، استقلال در حالی توانست با تک گل یامگا که از روی نقطه پنالتی بدست آمد، صنعت نفت را در آبادان شکست دهد که پنالتی آبی ها موجب اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت شد و آن ها معتقد بودند به هیچ وجه پنالتی که بیژن حیدری گرفت، درست نبود. حکیم نص...