هفته سوم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل مس کرمان؛ فعلا حق مصاحبه نداریم!

بازیکنان استقلال

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل مس کرمان گفتند: به خاطر بازی دفاعی حریف سخت موقعیت به دست می‌آوردیم ولی تا زمان حل مشکل باشگاه با صداوسیما حق مصاحبه کردن نداریم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل مس کرمان، از هفته سوم لیگ برتر فصل 1401/1402، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* سجاد شهباززاده

بازی خیلی خوبی انجام دادیم و از ابتدای مسابقه کنترل بازی را در دست داشتیم. به خاطر بازی دفاعی حریف سخت موقعیت به دست می‌آوردیم و طبیعی هم بود مشکلی است که در همه بازی داریم ولی خدا را شکر گل زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

این مشکل را در آزادی و در همه ورزشگاه‌ها داریم و تیم های حریف مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند و کار ما در به دست آوردن موقعیت سخت است. در خط حمله ناهماهنگی نداریم بازی مقابل تیم های دفاعی سخت است همه تلاش می‌کنیم.

خدا را شکر می‌‌کنم که هواداران خانم هم به ورزشگاه آمدند اتفاقی است که خیلی وقت پیش باید رخ می‌داد اما حالا هم خوب است.

رقابت در بین مهاجمان به تیم کمک می‌کند و همه ما برای موفقیت استقلال کار می‌کنیم هر کسی هر کاری از دستش برمی آید انجام می‌دهد.


* عارف غلامی

جسارتا ما حق مصاحبه با دوربین های تلویزیونی را نداریم. فقط یک جمله می گویم من امشب واقعا زیبایی را در ورزشگاه 100 هزار دختر و پسری آزادی دیدم و واقعا لذت بردیم.


* سیدحسین حسینی 

ضمن خسته نباشید من فقط به احترام شما ایستادم ولی تا زمانی که مشکل باشگاه با صدا و سیما حل نشود هیچکدام از بازیکنان حق مصاحبه نداریم.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ در شب تاریخی آزادی، استقلال مس را شکست داد؛ یامگا زن و مرد را به وجد در آورد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعید فتاحی: نمی خواستیم دشمن شاد کن باشیم؛ وزیر ورزش پیگیر حق ما از صدا و سیما باشد!

پ آگوست 25 , 2022
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: به دلیل شادی هوادارانمان و اینکه نمی خواستیم دشمن شاد کن باشیم نیمه دوم به زمین آمدیم. به گزارش استقلال نیوز،صدا و سیما امشب هم در اقدامی ناجوانمردانه با اهانت به میلیون ها هوادار استقلالی و غیر استقلالی که شاهد بازی...