هفته دوم لیگ برتر/مصاحبه بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل فولاد؛ سه امتیاز را مفت از دست دادیم!

مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال تهران بعد از تساوی مقابل فولاد خوزستان گفتند: در این بازی حق ما پیروزی بود ولی روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 * فرشید باقری

شرمنده این هواداران هستیم و خیلی برای آنها ناراحتم. بعضی وقت‌ها خودمان هم از این شرایط خسته می‌شویم.تمام تلاش‌مان را برای بردن انجام می‌دهیم، اما روی یک اتفاق دروازه‌مان باز می‌شود.

خیلی بدشانس هستیم و نمی‌دانم چرا دقیقه 95 هم گذشت، اما داور سوت را نزد.من اعتراض هواداران به داور را شنیدم و باید بگویم که به‌هرحال هوادار است دیگر و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. من برای آنها خیلی ناراحتم، اما واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

متأسفانه همان سناریوی تکراری برای استقلال اتفاق افتاد و در لحظات پایانی گل خوردیم.

اینکه می گویند استراماچونی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده است کذب است چرا باید خداحافظی کند؟! او هفته پیش گفت ما به این زودی‌ها تسلیم نمی‌شویم و تا لحظه آخر خواهیم جنگید. البته به شرط اینکه بدشانسی دست از سرمان بردارد.

* وریا غفوری

با تمام احترامی که برای تیم فولاد قائلم در این مسابقه توپ و میدان کلاً در اختیار ما بود.متأسفانه با وجود موقعیت‌های زیادی که خلق کردیم نتوانستیم برنده شویم.

نمی‌دانم گل خوردن در ثانیه‌های پایانی با وجود اینکه وقت‌های تلف شده هم به پایان رسید، نامش کم‌تجربگی است یا چیز دیگری باید گفت. به‌هرحال ما نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

اینکه آقای مبینی گفته اند که به خاطر مصدومیت حسینی وقت اضافه بیشتری گرفته شد را نمی‌دانم چه بگویم. فکر کنم کل زمان مصدومیت حسینی 10 یا 15 ثانیه بود. به هر صورت ما به نظر کارشناسان احترام می‌گذاریم. فقط می‌توانم بگویم که بدشانس هستیم و باید همه‌ی تلاش‌مان را به کار بگیریم که بهتر شویم.

در مورد اختلاف استراماچونی و مدیریت باشگاه باید بگویم که به‌هرحال در هر خانواده‌ای مشکلاتی است که باید همان‌ جا هم حل شود. همان‌طور که گفتم باید تلاش کنیم هر چه زودتر به وضعیت ایده‌آل برسیم. ان‌شاءالله که هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر / حواشی دیدار استقلال و فولاد خورستان: حضور مترجم مورد نظر استراما روی نیمکت؛ ظرفیت طبقه اول تکمیل شد!

هفته دوم لیگ برتر/ ابر و باد و مه و فغانی و بازیکنان درجه 2.. و تساوی تلخ لحظه آخری مقابل فولاد!

هفته دوم لیگ برتر/ تساوی نتیجه نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد؛ همچنان ناکام در گلزنی!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام: نتیجه مساوی عادلانه بود

پ آگوست 29 , 2019
به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از تساوی یک -  یک فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر گفت: جا دارد قبل از صحبت از هواداران‌مان تشکر کنم که به تهران آمدند. هواداران استقلال با شرایطی که داشتند و تیم‌شان را تشویق کردند کار را برای ما سخت ...