هفته دوم لیگ برتر/ محمود فکری: مسئولیت این شکست با من است؛ در بهترین زمان باخت را تجربه کردیم!

محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با فولاد گفت: مسئولیت شکست امروز کاملا با من است و بابت آن از هواداران عذرخواهی میکنم! 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست آنلاین خبری پس از دیدار فولاد و استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* مسئولیت شکست با من است

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. به عنوان مسئول فنی از هواداران عذرخواهی می‌کنم و این شکست را گردن می‌گیرم.

* در بهترین زمان باخت را تجربه کردیم!

بازی خوبی انجام شد و بازیکنان دو تیم با تمام توان و انرژی خود بازی کردند. بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد. نشد که از بازی برنده بیرون بیایم، شاید این باخت در زمان خوبی رخ داد چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش تر می‌کند.

* درباره داوری صحبتی نمی کنم

درباره داوری صحبت نکنم بهتر است. کارشناسان در مورد داوری صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند. بازی  پربرخورد و پر حاشیه بود و شاید بیشتر مسائل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

داوران هفته دوم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور بُرازجانی قاضی دیدار فولاد و استقلال!

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خوش و بش استقلالی‌ها با هاشمی‌نسب و واکنش دیاباته به یک پلنگ!

ج نوامبر 20 , 2020
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از ساعت 16:40 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.*پیش از آغاز این دیدار محسن فروزان با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. رشید مظاهری هم با بازیکنان فولاد برخورد گرمی داشت. همچنین حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی و...