هفته دهم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: از جوانان بیشتری در ترکیب استفاده خواهم کرد؛ به سپاهان موقعیت ندادیم

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: من از چند بازیکن جوان این فصل استفاده کردم و کمی وقت می‌خواهم تا فوتبال تهاجمی مد نظرم را اجرا کنم.

   

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی سپاهان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید: 

* بازی استقلال و سپاهان؟

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال بسیار خوب و جانداری را شاهد بودیم. ما توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. با توجه به اینکه تیم سپاهان، تیم بسیار خوبی بود، فکر می‌کنم تیم بسیار خوبی را توانستیم شکست دهیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان بابت این برد تبریک می‌گویم.

* تیم سپاهان؟

ما تیم بسیار خوبی را امروز شکست دادیم. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی داشتند و مالکیت توپ را هم در اختیار داشتند ولی سعی کردیم زیاد به آن‌ها موقعیت ندهیم. از بازیکنانم راضی هستم. در مدیریت بازی موفق بودیم. از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم و دنبال سه امتیاز بودیم و به آن دست پیدا کردیم.

* رضایت از بازی تیم؟

من در کنفرانس قبل بازی هم گفتم ساختار باشگاه استقلال به شکلی است که تیم باید هجومی باشد. من از چند بازیکن جوان این فصل استفاده کردم و فکر می‌کنم برای هماهنگ‌تر شدن نیاز به زمان داریم. سعی کردم از جوانان در ترکیب استفاده کنم و از بازیکنان جوان دیگری هم در ترکیب استفاده خواهم کرد. کمی وقت می‌خواهم تا فوتبال تهاجمی مد نظرم را اجرا کنم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ در شب انتقام مجیدی از نویدکیا، استقلال در آزادی صدرنشین شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقتدر، مستحکم، باهوش و همه چی تمام؛ یزدانی بهترین دفاع آخر حال حاضر فوتبال ایران..

س دسامبر 14 , 2021
دفاع آخر تیم فوتبال استقلال این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برد. به گزارش استقلال نیوز، استقلال امروز با برتری مقابل سپاهان ضمن رسیدن به صدر جدول، برای هشتمین بار در این فصل دروازه خود را بسته نگه داشت. بی‌شک کسانی که بازی استقلال و سپاهان را تما...