هفته بیست و یکم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: افتخار می کنم سرمربی استقلال با این بازیکنان هستم؛

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: افتخار می کنم سرمربی تیمی مثل استقلال با این بازیکنان هستم، بازیکنان من بعد از 5 برد متوالی با یک تساوی مقابل نساجی حالمان خوب نبود.

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان که در سالن برلیان هتل پارسیان آزادی برگزار شد، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

  

* صحبت اول؟

قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم می خواستم از خبرنگاران عزیز عذرخواهی کنم چون در 2 بازی اخیر در کنفرانس شرکت نکردم. به خاطر مشکلات در نشست خبری شرکت نکردم و ترجیح دادم به تیمم لطمه وارد نشود.

یکی از خوش شانسی های من این است که این بازیکنان را هر روز می بینم. بازیکنانی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته ترین هستند. آنها امسال خم به ابرو نیاوردند و با تمام وجود کار کردند. افتخار می کنم سرمربی تیمی مثل استقلال با این بازیکنان هستم. بازیکنان من بعد از 5 برد متوالی با یک تساوی مقابل نساجی حالمان خوب نبود. این نشان می دهد توقعات از استقلال بالا رفته است. امکانات ما در خور یک تیم فوتبال نیست، امسال 90 در صد انتخابات من و کادر فنی ام درست بوده است.

*

بروز رسانی می شود.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و گل گهر!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دربی کلید قهرمانی است

ش مارس 5 , 2022
به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان وضعیت خوبی در لیگ دارند، همچنان صدر جدول هستند و می‌توانند صدرنشینی خود را تداوم ببخشند. در دیدار مقابل نساجی با بدشانسی دو امتیاز از دست دادیم. دو بار به تیر دروازه ...