هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل شمس آذر؛ خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین گفتند: شش بازی سخت باقی مانده است، اما تیم خوبی داریم و امیدوارم به حق‌مان برسیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری 3 بر 2 مقابل شمس آذر قزوین، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

نصرالله خواجه‌گیری (سرپرست تیم فوتبال استقلال) 

نه رفتم و نه آمدم. هفته قبل محروم بودم و نماینده فدراسیون و ناظر بازی چندین بار تاکید کرد سمت رختکن استقلال نروم زیرا مورایس و سرپرست سپاهان را به دلیل همین رفتار در بازی با ما در شرایطی که محروم بودند، سنگین جریمه کردند.

به همین دلیل سمت رختکن نرفتم.  رختکن ما هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و با این شرایط تا پایان بازی سمت رختکن نرفتم. 

مدیر تیم استقلال درپاسخ به این سوال که چرا در زمان خروج تیم از ورزشگاه سوار اتوبوس نشد، گفت: با تیم هم به تهران بازگشتم. زیاد حواشی را در نظر نگیرید.

خواجه‌گیری درمورد اینکه آیا به محل تمرین تیمش نرفته است، عنوان کرد: کل هفته در محل تمرین حضور داشتم. 

وی درخصوص رابطه‌اش با جواد نکونام، پاسخ داد: خدا را شکر رابطه خوبی با نکونام دارم. برد خوب بازی امروز را به همه هواداران تبریک می‌گویم.  هیچ مشکلی نیست و همه چیز امن و آرام است.

مدیر تیم استقلال درپاسخ به این سوال که آیا مشکلات نکونام در این تیم حل شده است، گفت: در تلاش هستیم مشکلات برطرف شود و هرچه مشکلات کمتر شود، کار تیم جلوتر می‌رود. در این چند دیدار تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با کاهش مشکلات، در پایان فصل به قهرمانی برسیم.  مشکلات ما نیز مالی است و اگر مالکیت باشگاه در این هفته مشخص شود، بیشتر مشکلات مالی تیم حل خواهد شد و همه چیز برای یک قهرمانی خوب آماده می‌شود.


  

آرمین سهرابیان

استقلال 90 دقیقه خوب بازی کرد؛ البته در چند دقیقه پایانی تمرکز بازیکنان کمی از بین رفت. خدا را شکر که خوب بود و 3 امتیاز را گرفتیم.

وی درمورد علت غیبتش در این بازی، ادامه داد: مشکل جزئی در کشاله پایم دارم و تا 10 یا 12 روز دیگر بهتر خواهم شد. امیدوارم به بازی با تراکتور برسم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه آیا امسال قهرمان خواهند شد یا خیر، گفت: ما با همه چیز می‌جنگیم و به امید خدا بتوانیم قهرمان شویم. هواداران هم امروز زحمت کشیدند و لطف کردند که به ورزشگاه آمدند؛ دست‌شان درد نکند.

سهرابیان درخصوص 4 گلی که تاکنون به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: کادر فنی روی ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی دارد و مدام آنها را تمرین می‌کنیم. این موضوع باعث می‌شود هنگام زدن ضربات ایستگاهی مدافعان هم جلو بیایند و گلزنی کنند.


   

صالح حردانی 

خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. هواداران سنگ تمام گذاشتند و دمشان گرم. امیدوارم در ادامه هم حامی ما باشند.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد برای لحظاتی تمرکز تیم بهم ریخت، گفت: شرایط بازی است. مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: به نظر من کاظمی یکی از بهترین داوران لیگ است، اما می‌توانست یک پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام کند، چون روی من خطا شد. به هر حال بازی خوبی بود و به همه خسته نباشید می‌گویم.

حردانی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی می‌دهید یا خیر، گفت: انشالله!


   

محمد حسین مرادمند 

خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. یک بازی خانگی تماشاگرپسند بود. 5 دقیقه کنترل بازی از دست‌مان در رفت اما خدا را شکر برنده شدیم.

وی درمورد کورس صدرنشینی، گفت: خیلی حساس است. 6 فینال پیش رو داریم. باید هر روز بیشترین توان و تمرکز خود را در تمرین بگذاریم تا شرمنده هواداران نشویم. 

مدافع استقلال درمورد شادی گل خود و شبیه‌سازی حرکات محمد دانشگر، توضیح داد: 2 رفیق خوب من آخر فصل مصدوم شدند و دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که محمد دانشگر و مهدی‌پور در استقلال داشتند، این گل را به آنها تقدیم کنم.

مرادمند درمورد اینکه توپ را قبل از ارسال کرنر منجر به گل سوم استقلال به ابوالفضل جلالی تحویل داد و آیا در آن لحظه صحبت خاصی با او کرد، گفت:‌ به او آدرس داده و گفتم توپ را روی تیر یک ارسال کن.

وی درمورد دلیل دریافت 2 گل در اواخر بازی، گفت: 5 دقیقه تمرکز نداشتیم و 2 گل خوردیم. خدا را شکر این چَک را خوردیم تا بدانیم باید در فوتبال 100 دقیقه تمرکز داشته باشیم. بازهم خدا را شکر که این 3 امتیاز را گرفتیم.


  

* آرش رضاوند 

بازی خیلی خوبی بود و دست هواداران درد نکند. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی درمورد اشتباهات داوری، عنوان کرد: از نظر من هفته‌های آخر باید با VAR برگزار شود تا حق تیمی خورده نشود و در نهایت تیمی که حقش است قهرمان شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد واکنشش به تعیین قهرمان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد این موضوع شویم. ما تصور می‌کردیم که بازی رو در رو حساب می‌شود، اما گویا امسال شرایط متفاوت است.

شرایط ما از ابتدای فصل را همه می‌دانند. سختی زیادی کشیده‌ایم و تنها دلخوشی ما همین هواداران هستند. تمام تلاش ما این است که هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چند درصد از قراردادتان را گرفته‌اید، خاطرنشان کرد: درصدها را گفته‌ایم. از حالا بحث مالی نیست و فقط تلاش می‌کنیم برنده بازی باشیم که هواداران خوشحال شوند. کورس سنگینی داریم. 6 بازی سخت باقی مانده است، اما تیم خوبی داریم و امیدوارم به حق‌مان برسیم.


روزبه چشمی 

ابتدا از تماشاگران تشکر می‌کنم. سنگ تمام گذاشتند و دم آنها گرم.بازی باید شرایطش بهتر از اینها به پایان می‌رسید ولی خودمان بازی را راحت دیدیم، آن هم بعد از ۳ بر صفر و شرایط برایمان سخت شد. قطعا باید از این بازی درس بگیریم و امیدوارم این اتفاق دیگر رخ ندهد.

هفته پیش گفتم که باید تعامل بشود و حمایت بشود. باید همه به همدیگر کمک کنیم، ۶ هفته باقی مانده و باید حمایت خیلی قوی‌تر از تیم و بازیکنان بشود. 

چشمی در خصوص اینکه داوری‌ها برای تیم‌ها یکسان است، گفت: اگر هم حرفی زده می‌شود به خاطر اتفاقاتی است که رخ می‌دهد. اتفاقاتی که در یکسری بازی‌ها رخ می‌دهد. دیدید که هفته پیش چه اتفاقاتی رخ داد. ما همان ها را بازگو می‌کنیم. فقط اتفاقات منصفانه می‌خواهیم. می‌خواهیم همه چیز در زمین منصفانه باشد.


* سیدحسین حسینی 

بازی خیلی خوبی توانستیم انجام دهیم. یکی از بهترین نمایش‌های فصلمان بود. آخرش تلخ بود و نباید ۲ گل می‌خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بعید بود که ۲ گل دریافت کنیم. 

وقتی گل می‌خوریم همه مقصریم. فکر کردیم بازی تمام شده، یک اتفاق بد افتاد و ۳ بر ۲ شد. خداراشکر توانستیم یک بازی خیلی خوب را پیروز شویم. ۶ بازی دیگر و ۶ فینال دیگر باقی مانده است که در نهایت به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

حسینی در خصوص حواشی هفته گذشته و جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی گفت: اول اینکه از کمیته انضباطی تشکر می‌کنم که حکم من را ۴ روزه دادند. ما خیلی از اتفاقات دیگر نیز دیدیم رخ داده بود ولی یک ماه - ۲ماه طول می کشید که حکم بدهند. 

حسینی در خصوص داوری‌ها نیز گفت: در خصوص داوری‌ها نمی‌توانم صحبت کنم. اگر می‌خواهید محروم شوم، صحبت کنم!

   

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ دیداری که خودمان مقابل شمس‌آذر سخت کردیم؛ صدر جدول در حضور پر شور هواداران باز هم آبی شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر

ج آوریل 19 , 2024
به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و با قضاوت وحید کاظمی امروز جمعه ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان به ...