هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از توقف مقابل تراکتور تبریز؛ دنبال سه امتیاز بودیم اما نشد!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از نوقف مقابل تراکتور تبریز گفتند: تمام بازی‌ها را تلاش کردیم، جنگیدیم از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هرچه خواست خدا باشد.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی 0 بر 0 مقابل تراکتور تبریز، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* مهدی هاشمی‌نسب (مربی تیم فوتبال استقلال) 

بازیهاشمی‌نسب: تا آخرین نفس با هواداران یک تیم خاص کار دارمهاشمی‌نسب: تا آخرین نفس با هواداران یک تیم خاص کار دارممربی تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی با هواداران تراکتور ندارم اما تا آخرین نفس با هواداران یک تیم خاص کار دارم.به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی بدون گل دیدار تراکتور و استقلال درمورد فحاشی هواداران حریف به خودش، اظهار داشت:

هواداران تراکتور همیشه برای من قابل احترام هستند و مهم نیست. هیچ مشکلی با آنها ندارم. اگر طرفداران تراکتور بودند، همیشه برای من قابل احترام هستند و هیچ وقت در تبریز از تماشاگران این شهر عمل ناشایستی ندیدم. 

اگر آنها به من حرفی زده باشند به دیده منت قبول می‌کنم اما اگر تماشاگران و طرفداران منتسب به یک تیم خاص باشند، بارها جواب‌شان را داده‌ام و تا روزی که خدا به من نفس بدهد، با هم کار داریم. بدانند حریف‌شان هستم اما با طرفداران تراکتوری کاری ندارم.

مربی استقلال درمورد اینکه ظاهرا کینه‌ای است، گفت: کینه‌ای نیستم اما آدمی هم نیستم که یک چَُگ بخورم و بگویم یک چَک هم در گوش دیگرم بزنید. اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه یک لحظه اسم پرسپولیس را آورد، گفت: گوشتان اشتباه شنید.

وی درمورد بازی توضیح داد: بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. از نتیجه نه اما از عملکرد بچه‌ها کاملا راضی هستیم. تلاش زیادی کردند و دم‌شان گرم. با کمبود بازیکن روی نیمکت، آنها خیلی بیشتر از حد توان تلاش کرده و انرژی گذاشتند. همین الان برای ما فارغ از هر نتیجه‌ای که در هفته‌های آینده رقم بخورد، قهرمان هستند. قهرمان شویم یا نشویم، به تیم‌مان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا قهرمان نشدن برای این تیم شکست نیست، گفت: خیر. هیچ وقت قهرمان نشدن ما شکست نیست. اگر همین الان یا 2 هفته دیگر لیگ تمام شود، با هر نتیجه‌ای به تیم افتخار می‌کنم.

هاشمی‌نسب درمورد عملکرد داوری، توضیح داد: یک پنالتی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم. چه قدر درموردش حرف بزنیم.

وی درمورد صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده با مهرداد محمدی، عنوان کرد: خود شجاع می‌داند مهرداد محمدی بازیکنی نیست که بدون توپ یا عمد ضربه بزند. داور هم در آن صحنه تشخیص داد اما پنالتی صد در صد روی حسین مرادمند سوخت. کمیته انضباطی یا اخلاق می‌خواهند با این حرف‌ها مرا جریمه کنند. 50 میلیون می‌دهم و مشکلی ندارم.


  

حمید رجبی (مربی تیم فوتبال استقلال)

تراکتور با توجه به حضور هوادارانش یک تیم قدرتمند است. ما هم برای کسب 3 امتیاز آمده بودیم. یک بازی برابر بود. ما هم شانس گل داشتیم و می‌توانستیم از 2 فرصت خوب خود استفاده کنیم. در مجموع یک فوتبال منطقی ارائه دادیم. تراکتور هم با بهره بردن از هوادارانش، پرریسک بازی می‌کرد. 

امیدوارم در هفته‌های آینده در بازی‌های خانگی 3 امتیاز را کسب کنیم و در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

مربی استقلال درواکنش به این موضوع که شاید نمایش منطقی آبی‌پوشان به قیمت از دست رفتن قهرمانی این تیم تمام شود، توضیح داد: برای هر لحظه فوتبال باید برنامه‌ریزی داشته باشید. هرچند ما با یک اختلاف امتیاز، صدرنشین جدول بودیم اما هواداران عزیز استقلال باید بدانند ما در این هفته‌ها سیلوا، سهرابیان و مهدی‌پور  که 40-30 درصد تیم هستند از دست دادیم و باید بدون ریسک بازی می‌کردیم.

امروز هم فوتبال خوبی در بحث مالکیت و ایجاد موقعیت ارائه کردیم. به هفته‌های آینده هم چشم داریم و امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی درمورد عملکرد محمدرضا خالدآبادی، تصریح کرد: خدا را شکر توانست یک بازی خوب ارائه بدهد و مطمئن نشان داد. خوشحالیم که توانست جای حسینی را پر کند.


   

* محمد نوازی (مربی تیم فوتبال استقلال)

بچه‌ها خوب بازی کردند و زحمت کشیدند. فوتبال همین است توکلمان به خداست. امروز هم خوب بازی کردیم. باید می بردیم ولی قسمت نبود.

مربی استقلال درمورد جنگ بالای جدول این تیم و پرسپولیس، گفت: تمام بازی‌ها را تلاش کردیم، جنگیدیم که تا اینجا نتیجه گرفتیم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم. هرچه خواست خدا باشد. مشکلی نیست.

وی درمورد داوری این دیدار، عنوان کرد: خوب بود. شاید یکی دو صحنه اشتباه داشت که باید کارشناسان نظر بدهند.


   

* ایمان سلیمی 

بازی خوبی بود و ما دنبال سه امتیاز بود، اما قسمت نشد. جو ورزشگاه هم خوب بود و چیز خاصی نبود.

وی در مورد تغییر مالکیت استقلال گفت: هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم و یک مقدار از پول هایی که می خواستیم واریز شد.

مدافع استقلال در مورد رابطه اش با تراکتوری ها گفت: هیچ مشکلی نیست و الان هم بهترین دوستانم اینجا هستند. 


* محمدرضا خالدآبادی 

اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که این مدت خیلی روحیه دادند. حیف شد امروز نتوانستیم ببریم. 

حضور هواداران مسابقات را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود.خالدآبادی خصوص اینکه آیا این تعداد تماشاگر به او استرس داده بود، گفت: نه قبلاً در این شرایط بازی کردم. مثلا در ازبکستان.

دروازه‌بان استقلال در خصوص تساوی تیمش اظهار داشت: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم و ان‌شاءالله این 5 فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

   

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ انگار نکونام از تبریز مساوی می‌خواست؛ تراکتور سد راه قهرمانی استقلال!؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد/ سمیعی سرپرست مدیرعاملی!

چ مه 1 , 2024
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال(تاج) علی خطیر از سمت خود برکنار شد.   به گزارش استقلال نیوز، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در  باشگاه استقلال(تاج)&nbs...