هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ نشست خبری سرمربی استقلال پیش از دیدار مقابل فولاد برگزار نمی‌شود؛ صالح مصطفوی: کاری به نتایج رقبا نداریم

صالح مصطفوی

نشست خبری کادرفنی تیم فوتبال استقلال(تاج) به دلیل همزمانی ساعت پرواز این تیم به اهواز برگزار نمی‌شود.

     

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در سالن CIP فرودگاه مهرآباد در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه در خصوص دیدار فردا مقابل فولاد صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

        

* بازی مقابل فولاد؟

بازی فردا، دیدار بسیار مهمی است. فولاد هم تیم خوبی است. با صحبت‌هایی که آقای مجیدی با بچه‌ها انجام داده‌اند و تمریناتی که برگزار شد و آنالیزی که داشتیم، ان‌شاءالله نه‌تنها فردا بلکه در چهار بازی آینده بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها برای پیروزی وارد میدان می‌شویم. امیدوارم با تلاش و همت بچه‌ها، بتوانیم فردا دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

* بازیکنان غایب استقلال در دیدار فردا؟

متأسفانه فردا آقای رودی ژستد را به دلیل محرومیت و آقای روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

* برگزاری بازی فردا بدون حضور تماشاگران؟

به نظر من یکی از ارکان اصلی برگزاری مسابقات فوتبال، حضور تماشاگران است. واقعاً تمام صحنه‌های یک بازی فوتبال، با حضور تماشاگران جذاب‌تر خواهد شد. مطمئناً جای خالی آنها حس می‌شود به‌ویژه شهر اهواز که یکی از استقلالی‌ترین شهرهای ایران است.

* صحبت پایانی؟

حالا فارغ از میزبانی یا میهمانی، امیدوارم در آینده شرایطی ایجاد شود که بتوانیم مسابقات وزرشی علل‌الخصوص مسابقات فوتبال را با حضور کامل تماشاگران در استادیوم‌ها شاهد باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل ساعت پرواز تیم فوتبال استقلال(تاج) به اهواز برای مصاف با فولاد، امکان حضور کادرفنی‌ استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فولاد وجود ندارد و برگزار نخواهد شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور برازجانی قاضی دیدار فولاد و استقلال!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۴ اردیبهشت

ش مه 14 , 2022
مشرق نیوز - عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۴ اردیبهشت ...