هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از تساوی مقابل آلومینیوم؛ وریا غفوری فراتر از یک کاپیتان برای استقلال است

مصاحبه استقلالی

بازیکنان تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل آلومینیوم گفتند: وریا غفوری فراتر از یک کاپیتان برای استقلال است او در مورد مسائلی صحبت می کند که درد مردم است. 

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری تساوی مقابل آلومینیموم اراک، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فصل 1400/1401، در میکسدزون ورزشگاه ازادی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* وریا غفوری

می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم متاسفانه نشد. 2 بازی دیگر داریم که با تمام وجود مقابل این تیم‌ها بازی خواهیم کرد.

نمی‌دانم چگونه از هواداران تشکر کنم و زبانم قاصر است. فقط می‌توانم بگویم ممنونم و محبت آنها تا روز آخری که زندگی می‌کنم در ذهن و دل من می‌ماند.

همان طور که هفته قبل گفتم از آقای مجیدی تشکر می‌کنم. او برای ما فراتر از مربی بود و 2 سالی که با او کار می‌کنیم از خودش به خاطر تیم گذشته است. امیدوارم عمری باشد تا لطف و زحمات او را جبران کنم و بیشتر از قبل با تمام وجودم بازی می‌کنم و موفقیت بیشتری کسب کنیم.

علی دایی به من لطف داشت. من همیشه به آقای دایی ارادت داشتم، دایی اسطوره بزرگی است و باید همه مردم قدر او را بدانند.


* یامگا

بازی سختی بود، ما سعی کردیم پیروز بازی شویم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم. مشکلی نیست، 2 بازی دیگر باقی مانده و سعی می‌کنیم در آن 2 بازی به برد برسیم.

ما خیلی خوشحال هستیم که قهرمان لیگ شدیم ولی می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم. می‌خواهیم در تمام بازی‌ها به برد برسیم.


* مهدی مهدی پور

خدا را شکر به چیزی که مدنظرمان بود رسیدیم و سه هفته زودتر به قهرمانی رسیدیم.هواداران جام زیاد دیده‌اند و ما هم توانستیم یک جام تقدیم شان کنیم و امیدوارم از ما راضی باشند. سایر بازی ها را هم برای بردن به میدان می‌رویم. مقابل آلومینیوم هم موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم گل بزنیم. چیزی که برایمان مهم است اینکه لیگ را بدون باخت پشت سر بگذاریم.

اینکه بگویم چنین فکری می‌کردم، یک مقدار حرفم دروغ باشد، اما رفته رفته شرایط مان بهتر شد. استقلال امسال لایق‌ترین تیم برای قهرمانی بود و به حقش رسید.

وریا به نظرم فراتر از یک کاپیتان برای استقلال است و در مورد مسائلی صحبت می‌کند که درد مردم است. این فوتبال می‌آید و می‌رود، اما صحبت هایی که او می‌کند، ماندگار است. اتفاق بزرگی است که شما در روزی که قهرمان شدید، از درد مردم صحبت می‌کنید.


  

* سعید مهری

ابتدا خدا را شکر می‌کنیم که قهرمان شدیم. در این بازی هم تلاش مان را کردیم، اما به هرحال طبیعی است و یک روز توپ‌هایتان وارد دروازه می‌شود و یک روز نه.

هدف اول قهرمانی بود و از این پس با تمام وجود بازی می‌کنیم که بدون باخت تمام کنیم تا یک اتفاق تاریخی رقم بخورد.

در مورد ماندن یا نماندنم در استقلال من قرارداد دارم و باشگاه تصمیم می‌گیرد.


* صالح مصطفوی

تیم اراکی مقابل تیم قهرمان بازی کرد. هرچه گذشت بهتر بازی کردیم و سوار بر بازی شدیم.

خیلی خوب کار کردیم و تماشاگران هم کمک زیادی به تیم کردند. نشان دادیم که مستحق قهرمانی بوده‌ایم. فوتبال خوبی ارائه دادیم و امیدوارم هواداران لذت برده باشند ولی حیف شد که پیروز نشدیم.

اخبار استقلال

  

     


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ آلومینیوم با هر روشی بود قهرمان را متوقف کرد؛ استقلال دیر از خواب بیدار شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قابل توجه یک عضو پرحرف هیات مدیره باشگاه استقلال؛ مگر باشگاه سخنگو ندارد که دائم در حال مصاحبه هستید؟

پ مه 19 , 2022
به نظر می رسد یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در حال برهم زدن جو آرام مدیریتی این باشگاه است. به گزارش استقلال نیوز، ما از آدم های حراف بارها ضربه خورده ایم، آقای حجت کریمی به چه دلیلی خصوصا این روزها مرتب در حال مصاحبه هستید؟ مگر به قو...