هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم: تشویق بی امان وریا و فرهاد؛ دو پیشکسوت پشت در جایگاه ویژه ماندند

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

با توجه به قطعی شدن چهارمین قهرمانی تیم فوتبال استقلال(تاج) در لیگ برتر، هواداران با نشان دادن عدد چهار شادی خود را را از این اتفاق به دوربین‌ها نشان دادند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و آلومینیوم اراک از ساعت 21:15 امشب پنجشنبه(29 اردیبهشت 1401) از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 25 هزار هوادار برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

با توجه به قطعی شدن چهارمین قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر، بسیاری از هواداران در ابتدای ورود به ورزشگاه با نشان دادن عدد چهار شادی خود را را از این اتفاق به دوربین‌ها نشان دادند.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* طرفداران استقلال ضمن حمایت از تیم محبوب خود علیه یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس شعار دادند.

* یکی از هواداران خردسال این تیم با پوشیدن پیراهن لیونل مسی در پاری سن ژرمن به ورزشگاه آمده بود.

* تعدادی از هواداران تیم اراکی به دلیل درگذشت صفر علیدادی، پیشکسوت فوتبال این کشور که امروز جان خود را از دست داده وارد ورزشگاه آزادی شدند.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* ووریا غفوری و فرهاد مجیدی بیش از سایر استقلالی‌ها تشویق شدند.

* همزمانی بازی استقلال و آلومینیوم با دیدارهای جام باشگاه های والیبال آسیا سبب شد تعدادی از هواداران با بازیکنان و عوامل تاراز قزاقستان در مقابل اتوبوس این تیم عکس یادگاری بگیرند.

* همچنین تعدادی از اعضای تیم گاز جنوب عراق که بین هواداران استقلال حضور داشتند با  تعجب خاصی آنها را نگاه می‌کردند.

* اتوبوس تیم استقلال ساعت 19:50 و در میان تشویق شدید هواداران به ورزشگاه آمد.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* روزبه چشمی و دانشگر، مدافعان مصدوم و محروم آبی پوشان با لباس شخصی وارد ورزشگاه شدند.

* در فاصله حدود 80 دقیقه تا شروع بازی نزدیک به 5 هزار طرفدار در ورزشگاه حضور داشتند.

* کوین یامگا و رودی ژستد، 2 بازیکن خارجی استقلال پس از ورود اتوبوس این تیم به استادیوم به داخل زمین آمدند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* زمانی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند هواداران این تیم به شدت آنها را تشویق کردند که سهم وریا غفوری بیش از همه بود.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های آلومینیوم، حسین پورحمیدی دروازه‌بان و محمدرضا آزادی بازیکن این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارند با اعضای تیم آبی‌پوشان به روبوسی و خوش و بش پرداختند.

* محمد نوازی مربی آلومینیوم و دیگر بازیکن سابق استقلال نیز مورد استقبال مربیان استقلال قرار گرفت.

* هواداران استقلال به تشویق محمدرضا آزادی که در جام حذفی دو گل به پرسپولیس زده بود، پرداختند.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* فرهاد مجیدی و دیگر نیمکت‌نشینان استقلال به سمت مهدی رحمتی و دیگر اعضای کادر فنی آلومینیوم رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* حنیف عمران‌زاده بازیکن پیشین استقلال با حضور در ورزشگاه مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* بازیکنان آلومینیوم پیش از آغاز بازی برای بازیکنان استقلال به دلیل قهرمان شدن‌شان تونل قهرمانی زدند.

* اسماعیل شریفات، محمدرضا آزادی و میثم مجیدی که سابقه بازی در استقلال را دارند پیش از آغاز بازی به سمت مجیدی و نیمکت استقلال رفتند. وریا غفوری، عارف غلامی و سیدحسین حسینی از استقلال هم به سمت رحمتی رفتند.

* در حالی که بازیکنان دو تیم آماده شروع بازی بودند یکی از پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شد.

* بازی با دستور داور با سه دقیقه تأخیر آغاز شد.

* مهدی فنونی‌زاده و فرد ملکیان، پیشکسوت استقلال در دقیقه 25 برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند اما به دلیل پر بودن جایگاه ویژه، تا پایان نیمه اول پشت در ماندند‌. سعید فتاحی هم به احترام آن‌ها ترجیح داد بیرون بماند. فنونی‌زاده با گلایه از این اتفاق به خبرنگاران گفت:

ببینید چه افرادی در جایگاه نشسته‌اند اما من و ملکیان که بازیکن تیم ملی و استقلال بودیم، باید پشت در بمانیم. باز هم از فتاحی تشکر می‌کنم که به احترام ما بیرون ایستاده است.

* همچنین ملکیان هم عنوان کرد:

من هفته ای ۳-۲ بار به محل تمرین استقلال می‌روم اما امروز که بعد از مدت ها برای تماشای بازی تیم به ورزشگاه آمدم، نمی‌توانم وارد جایگاه شوم. البته وقتی مهدی فنونی زاده بیرون می‌ماند من نمی‌توانم انتظار خاصی داشته باشم‌.

* هواداران استقلال در دقیقه 30 موج مکزیکی رفتند.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* در دقیقه 33 بازی استقلال و آلومینیوم، هواداران با روشن کردن نور موبایل های خود تیم محبوب شان را تشویق کردند‌.

* اعلام نشدن پنالتی روی برخورد امیرمحمد هوشمند با صالح حردانی در دقیقه 36 با اعتراض شدید هواداران به داور و البته بیژن طاهری و فرهاد مجیدی به وحید زمانی، داور چهارم همراه شد.

* فرد ملکیان که در نیمه اول پشت در جایگاه ویژه مانده بود پس از رایزنی های سعید فتاحی توانست وارد این جایگاه شود‌. البته مهدی فنونی زاده ترجیح داد روی صندلی‌های پایین این جایگاه در کنار هواداران بنشیند.

* در دقیقه 65 حسین حسینی پس از مهار کرنر بازیکنان آلومینیوم قصد داشت بازی را به سرعت شروع کند اما مصطفی احمدی مانع از این امر شد و در ادامه هافبک اراکی‌ها، دروازه بان استقلال را هل داد تا طرفین با هم درگیر شوند. همین موضوع سبب شد جواد رحیم زاده به احمدی کارت زرد نشان بدهد.

* برخورد وحید محمد زاده با رودی ژستد در دقیقه 67 سبب شکستگی سر هر دو بازیکن شد تا تعداد نفراتی که دچار این مصدومیت شدند در بازی به سه نفر برسد.

* در دقیقه 76 مصدومیت حسین پورحمیدی برای دقایقی بازی را از جریان انداخت.

* در دقیقه 80 پس از برخورد ضربه از راه دور نیما درودی به تیر افقی دروازه استقلال، مهدی رحمتی از ناراحتی دو دست خود را به پشت گردنش برد و به این شکل افسوس خود را نشان داد.

* هواداران استقلال در دقیقه 83 با استفاده از به صدا درآوردن طبل‌های خود ووریا غفوری را تشویق کردند.

* بسیاری از هواداران استقلال در دقایق پایانی از روی صندلی های خود بلند شده و به شکل ایستاده تیم شان را برای رسیدن به گل تشویق کردند. آنها همچنین سرود قهرمانی استقلال را خواندند.

حواشی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک

* مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی پس از پایان بازی به سمت هم رفتند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج ایران) و آلومینیوم اراک از هفته بیست و هشتم لیگ برتر بدون گل به پایان رسید.

* حجت کریمی در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اظهار داشت:

استقلال در نیم فصل دوم نتیجه خوب گرفت، در اصل همان موقعی بود که هیئت مدیره جدید و آجورلو آمدند و مدیریت خوب آجورلو و آرامشی که به تیم داد. جا دارد از آجورلو تشکر کنم که در این آرامشی که به تیم داد، بی‌نظیر بود.

در این چند ساله همیشه مشکلات از نیم فصل اول شروع می‌شد و در نیم فصل دوم تیم به حاشیه می‌رفت، اما امسال این اتفاق نیفتاد که این مسئله نتیجه زحمات آجورلو بود که باید از او و هیئت مدیره و دیگر عزیزانی که زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند، تشکر کرد.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره شرایط وریا غفوری گفت: نمی‌خواهم وارد این قضایا شوم. در مصاحبه‌ای اعلام کردم که شرایط مردم سخت است و در این شرایط سخت نباید وارد احساسات مردم شد. این هوادار را نباید با احساسات قاطی کرد. به همین دلیلی ورود نمی‌کنم. من گفتم که هوادار را نباید احساساتی کرد. در این شرایط تحریم و مشکلاتی که داریم، یکسری شرایط هست که باید شرایط قبول کنیم. نه ما، بلکه کل دنیا این مشکلات را دارد. یکسری مشکلات که به وجود آمده و حاشیه‌هایی که ایجاد شده، ما ورود نمی‌کنیم و می‌گذاریم ببینیم بزرگترها چه می‌کنند و آجورلو خودش بررسی می‌کند.

کریمی درباره تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: عنوان کرده بودند که هیئت مدیره تحریم کرده است، ولی  ربطی نداشت و گفتیم هیچ تحریمی نکردیم. من بیانیه باشگاه را خواندم، اما تا جایی که اطلاع دارم، هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره چنین تصمیمی نگرفته بودند. ان‌شاءالله یکسری حرف‌ها را بعد از جشن قهرمانی می‌گوییم.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت جواد رحیم‌زاده در دیدار استقلال و آلومینیوم اظهار داشت:

بازی سختی نبود و حساسیت زیادی نداشت. به طور کلی از لحاظ داوری یک بازی معمولی بود که داور هم قضاوت خوبی داشت.

چند صحنه شائبه‌برانگیز وجود داشت که داوران به درستی عمل کردند. در دقیقه 16، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند روی مهاجم آنها خطایی رخ داده و باید پنالتی گرفته می‌شد ولی در آن صحنه دیدیم که مدافع آلومینیوم توپ را به کرنر فرستاد و بعد از آن برخوردی فوتبالی صورت گرفت که نمی‌توانست خطا باشد. در این صحنه تصمیم داور برای گرفتن کرنر درست بود.

در دقیقه 28 باز هم در محوطه جریمه آلومینیوم روی حسین‌زاده برخوردی صورت گرفت که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند. در این صحنه شارژ کوچکی روی مهاجم استقلال شد ولی مقدار آن به اندازه‌ای نبود که داور را برای اعلام پنالتی مجاب کند. در این صحنه نیز تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. اگر دست مدافع در هنگام شارژ باز بود و فشار ایجاد می‌کرد می‌توانست پنالتی باشد. در دقیقه 36 نیز تعادل صالح حردانی در محوطه جریمه آلومینیوم بهم خورد که ادامه بازی تصمیم درستی بود.

در نیمه دوم و در دقیقه 88 جعفر سلمانی در موقعیت تک به تک با دروازه آلومینوم قرار گرفت که مدافعان آلومینیوم احساس می‌کردند آفساید بوده ولی کمک داور در این صحنه تصمیم خوبی گرفت و پرچم نزد.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ آلومینیوم با هر روشی بود قهرمان را متوقف کرد؛ استقلال دیر از خواب بیدار شد!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ تساوی استقلال و آلومینیوم اراک در نیمه نخست؛ بازیکنان بی تفاوت و بی انگیزه بودند!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ تغییر سیستم اجباری فرهاد مقابل شاگردان رحمتی!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: بازی با آلومینیوم سنگین است؛ خودی‌ها و ناخودی‌ها می خواستند جلوی قهرمانی استقلال را بگیرند!

داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گمنام قاضی دیدار استقلال و آلومینیوم اراک!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ آلومینیوم با هر روشی بود قهرمان را متوقف کرد؛ استقلال دیر از خواب بیدار شد!

پ مه 19 , 2022
دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و آلومینیوم اراک از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید. به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های  استقلال(تاج) ایران  و آلومینیوم اراک در دیدار خود از هفته بیس...