هفته بیست و نهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل مس رفسنجان؛ تیم زیبا بهتر از قهرمان زشت است!

مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل مس رفسنجان گفتند: خودمان را گول نزنیم، داوری ها فقط به ضرر ما بوده است.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری دو بر یک مقابل مس رفسنجان، از هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

امیر ارسلان مطهری

هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم.  اگر اینطور باشد مثل پارسال می‌شود. دیدید چه نتیجه‌ای گرفتیم. امسال تیم به مراتب خیلی بهتر از سال قبل بود. یک تیم زیبا خیلی قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است.

به تیمی توهین نمی‌کنم. هر تیمی قهرمان شود تبریک می‌گویم. آنقدر فشار روی ما زیاد بوده که مدام در تمرین و خانه بودیم. فقط باید به این مشکلات فکر کنیم. بازیکن درون زمین باید آرامش داشته باشد. هوادار از او انتظار دارد. وقتی وارد زمین می‌شوید باید تمام توان‌تان را بگذارید. شما تمام توان‌تان را گذاشتید که تمام توان ما را بگیرید. نمی‌دانم چه بگویم. امسال یک تیم قشنگ داشتیم که همه دوستش داشتند. مربی خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوب، با تمام توان‌مان لیگ را پیگیری کردیم.

امیدواریم در ادامه شرایط مساوی باشد. خودمان را گول نزنیم. داوری فقط به ضرر ما بوده، یک تیم قوی و متحدی که جان می‌کند تا نتیجه بگیرد در زمین نمی‌‌توانید حریفش شوید. فقط با داوری می‌شود خرابش کرد.


  

مهدی قایدی

به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم به‌ ویژه بازیکنان استقلال که خیلی زحمت و سختی کشیدند، هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد. نگذاشتند ما قهرمان شویم و گرنه باید تا الان قهرمان می‌شدیم. خیلی اشتباهات بود که از اول فصل تا الان رخ داد، من مثل این بچه‌ها ندیدم؛ دم بچه‌ها گرم.

دریافتی‌مان صفر است. 7، 8 ماه است هیچ پولی نگرفته‌ایم. فقط چهار مدیرعامل از اول فصل عوض کردیم. باز هم دم بچه‌ها گرم که تا الان خیلی زحمت کشیده‌اند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران‌ را شاد کنیم.

۱۰۰ درصد از ساپینتو راضی هستیم، او مربی باکیفیتی است، با بازیکنان دوست است و دلش با تیم است. در این چند وقت اخیر دیدید که او چقدر دلسوز تیم و بچه‌ها است. اگر ساپینتو مثل مربیان قبلی بود، می‌توانست برود. امیدوارم کار او هم حل شود و سال‌ها در استقلال بماند. ساپینتو می‌تواند استقلال را به جایی که لیاقت دارد، برساند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ کامبک از نوع پرتغالی در رفسنجان؛ ربیعی و مس باز هم مقابل استقلال زانو زدند!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ خلاصه دیدار مس رفسنجان ۱ - استقلال ۲

ج مه 12 , 2023
فیلم/ خلاصه دیدار مس رفسنجان ۱ - استقلال ۲ - مشرق نیوز ...