هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: استقلال را 10 سال عقب انداختید؛ می‌گویند بگذارید دولت تمام شود!

فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: تا حرف می‌زنم 10 دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند که صحبت نکن! پس حق هوادار استقلال را چه کسی بگیرد؟

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با تراکتور از هفته بیست و ششم لیگ برتر حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودکه در ادامه می خوانید:

* بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود

در کل بازی چندان زیبا و دلچسبی نبود چون تراکتور در لایه‌های تدافعی کار می‌کرد و امکان بازی زیبا برای استقلال وجود نداشت ولی با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد از بازیکنان تشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم. 

* همه مربیان استقلالی از مربیان خوب لیگ هستند

همه مربیان استقلالی از مربیان خوب لیگ هستند. من در جواب این سوال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این وضعیت اسفناک باشگاه که در این چند سال بی سابقه بوده توانستند به پیروزی برسند.

* تیم ما و هواداران همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند

خواهش می‌کنم اصلا در مورد داوری صحبت نکنید. تیم ما، هوادارانش و بازیکنان همه نسبت به داوری آلرژی پیدا کردند. من از داوری ممنون هستم، داوری خیلی خوب و عالی بود، دستشان درد نکند.

* اگر شهامت عذر‌خواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنند

اگر شهامت عذر‌خواهی ندارند چرا در تلویزیون با شعور مردم بازی می‌کنند. من کنار خط بودم و دیدم که کمک داور آفساید مطهری را در بازی قبل گرفت اما چرا خودتان را توجیه می‌کنید. داور اشتباه کرده و من در کنفرانس گفتم که بزرگترین داوران دنیا هم اشتباه می‌کنند، حتی به بازیکنانم گفتم یک نفر از آنها حق ندارد در مورد داوری مصاحبه کند ولی آقای افشاریان چرا توجیه می‌کنید و دروغ پشت دروغ می‌گویید؟ ناراحتی من از این است که چرا این اشتباهات فقط برای استقلال است و برای تیم‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد. همین امروز، صحنه گلی که دریافت کردیم را ببینید،اگر خطا بود دیگر مربیگریی نمی‌کنم.

* اتفاقات عجیب و با جرات می‌گویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده است

در این فصل اصلا نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم ولی آنقدر اتفاقات عجیب و با جرات می‌گویم هدفمند و برنامه‌ریزی شده است، مجبور هستم از تیمم دفاع کنم. دوست ندارم در مورد داوران هم حرف بزنم، به هر حال حرف نزده را می‌شود زد، آخر لیگ صحبت‌هایم را انجام می‌دهم.

* هر چه حرف می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود

پاداش 5 میلیونی به بازیکنان تیم، حداقل کاری است که من می‌توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. واقعا روحیه بی کسی، تنهایی و بی و سر و صاحبی تیم ما را گرفته است. من دست تک تک این بازیکنانم را می‌بوسم. یک نفر نیست که به ما سر بزند و این بازیکنان را ببیند. هر چه حرف می‌زنیم می‌گویند بگذارید دولت تمام شود. دولت چرا باید تمام شود؟ کاری با ما کردند که تیم ما بی روحیه است و بازیکنان انگیزه ندارند.

* همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنان انگیزه داشته باشند

من همه تلاشم را می‌کنم که بازیکنان خوب کار کنند و انگیزه داشته باشند، هر کاری بلد نباشم، این یک کار را خوب بلد هستم. کاری می‌کنم با تمام قوا در بازی های آینده بازی کنند.

هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداختید

مسئولان اصلا عین خیالشان نیست. تا حرف می‌زنم 10 دستگاه نظارتی تماس می‌گیرند که صحبت نکن. اینگونه که نمی‌شود! پس حق هوادار استقلال را چه کسی بگیرد؟ من اصلا نمی‌دانم مسئولان استقلال چه کسانی هستند؟ تیم را به امان خدا رها کرده‌اند و تعجب می‌کنم هیچکس حتی به ما یک زنگ هم نمیزند. این تیم استقلال است، هر آدمی که صلاحیت ندارد را به استقلال انداختید و این باشگاه را 10 سال عقب انداختید. حالا چگونه می‌خواهید این باشگاه را درست کنید؟

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد از تراکتور انتقام گرفت؛ مهدی قایدی طلای 18 عیار استقلال

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید!

مانی غفار: گل‌محمدی باید محروم شود؛ در خصوص توهین کنعانی زادگان نباید مصلحت اندیشی صورت گیرد

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار استقلال و تراکتور تبریز!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب تراکتور مقابل استقلال اعلام شد

س جولای 6 , 2021
به گزارش مشرق، فیروز کریمی ۱۱ بازیکن تیمش برای بازی با استقلال را به شرح زیر معرفی کرد.محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز، علی فتحی، محمد عباس‌زاده، محمد قنبری، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی ...