هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: برای بازی با شهر خودرو کاملاً آماده ایم؛ ماجدی به دنبال جاعلان تیم سیرجانی باشد

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر دیدار اهداف خاص خودمان را داریم. 

     

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) که به دلیل کسالت مجیدی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده (شهرخودرو مشهد) از هفته بیست و ششم لیگ برتر سرکت کرد که در ادامه صحبت های وی را می خوانید:

  

* بازی با پدیده؟

درست است که شهر خودرو تیم قعرنشین جدول رده‌بندی است، اما دربازی‌های اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده و موقعیت‌های زیادی خلق کرده است. به همراه کادر فنی، بازی این تیم را آنالیز کردیم. نقاط ضعف و قدرتشان را بررسی کردیم و راهکارهای استفاده از نقاط ضعف و جلوگیری از نقاط قوتشان را هم به بازیکنان گوشزد کردیم و هم تمرین کردیم. تیم استقلال برای بازی با شهر خودرو کاملاً آماده است.

* کم‌شدن فاصله با پیروزی(پرسپولیس)؟

تیم ما در سه دیدار اخیر خود برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان بازی داشته است. در بازی با پرسپولیس فوتبال فوق‌العاده خوبی ارائه دادیم و کاملاً شایسته پیروزی بودیم. در بازی با پیکان اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. در دیدار مقابل سپاهان نیز بچه‌های ما در زمین حریف فوتبال بسیار خوبی انجام دادند و به قول آقای مجیدی اگر کمی خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم برنده بازی شویم.

ما بازی به بازی جلو می‌رویم و برای هر دیدار اهداف خاص خودمان را داریم و به نظر من بازیکنان استقلال در اکثر بازی‌های این فصل شایسته پیروزی بودند، آنها بسیار پرتلاش ظاهر شدند و در همه بازی‌ها برای برد وارد زمین می‌شویم و بازیکنان ما با برای برنده‌شدن در همه بازی‌ها تلاششان را به کار گرفته‌اند و می‌گیرند.

* بازیکنان غایب مقابل تیم مشهدی؟

غیر از سیدحسین حسینی که چهار کارته است، تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم.

* کاهش فشار از روی مهاجمان؟

تیم ما مهاجمان و بازیکنان بسیار خوبی دارد و همگی پرانگیزه و پرتوان در حال تمرین و بازی هستند. به حدی انگیزه و روحیه بازیکنان بالاست که ما به‌عنوان کادر فنی از آنها روحیه می‌گیریم و عملکرد آنها باعث امیدواری ما شده است و من مطمئنم دربازی‌های آینده همین‌طور به عملکرد درخشانشان ادامه خواهند داد.

* اشتباهات داوری؟

در طول فصل اتفاقات زیادی برایمان رخ داد که درباره آن صحبت‌هایی را مطرح کردیم ولی تصمیم گرفتیم در پنج بازی آخر تمام تمرکزمان را از نظر فنی بگذاریم و این‌قدر قوی کار کنیم و خوب بازی کنیم تا مسائل خارج از میدان نتواند روی روند نتیجه‌گیری ما تأثیرگذار باشد و ان‌شاءالله قهرمان شویم.

* پرونده بازیکن گابنی در کمیته استیناف؟

من نمی‌خواهم خیلی وارد این موضوع شوم و به اینجا آمده‌ام درباره سؤالات فنی دیدار با شهر خودرو پاسخ بدهم. ولی بهتر است از آقای ماجدی بپرسیم بالاخره پرونده جعل چه شد؟ آن چیزی که پلیس فتا اعلام کرد در این پرونده جعل وجود دارد، جاعلان کجا هستند؟ به نظر من بهتر است دوستان سراغ این موضوع بروند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و پدیده!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال

ی مه 8 , 2022
به گزارش مشرق، تنها ۵ هفته دیگر تا انتهای مسابقات فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌ مانده و استقلال و پرسپولیس به عنوان اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی رقابت سختی برای کسب این عنوان دارند. تساوی هفته گذشته استقلال مقابل سپاهان و پیروزی پرسپولیس برابر...