هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید!

صالح مصطفوی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: انتظار ما از داوران و کمیته انضباطیاین است که میان تیم ها و مربیان و بازیکنان، به مساوات و عدالت برخورد شود.

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور از هفته بیست و ششم لیگ برتر حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوال خبرنگاران بودکه در ادامه می خوانید:

          

* تیم ما انسجام خیلی خوبی دارد

فردا یک بازی حساس با تراکتور داریم و همواره دیدار ما با آنها حساس است. در چهار هفته اخیر گلی دریافت نکردیم و در پنج هفته تنها یک گل دریافت کردیم و با تمام مشکلاتی که داریم، تیم انسجام خیلی خوبی دارد و با تلاش بازیکنان و کادرفنی و در راس همه آقای مجیدی، تیم شکل خوبی دارد.

* مسائل داوری و تبعیض‌ها ما را اذیت می‌کند

تنها موضوعی که ما را اذیت می‌کند، طبق معمول مسائل داوری و تبعیض‌هایی است که وجود دارد. نکته مهم این است که ما نه باشگاه خاص و نه بازیکن خاصی را مخاطب قرار می‌دهیم. همه مربیان همکاران ما هستند و همه آنها را دوست داریم زیرا همگی تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند اما انتظار ما از مجریان، داوران، کمیته انضباطی و ارکان دیگر فوتبال است که میان تیم ها و مربیان و بازیکنان، به مساوات و عدالت برخورد شود. به شکلی در این هفته‌ها برخورد می‌شود که به نظر می‌رسد گویا با استقلال مشکل خاصی وجود دارد و یا با کادرفنی مشکلی وجود دارد.

* اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید

گل صد درصد صحیح ما را آفساید گرفتند. همه دنیا اشتباه داوری را دیده اند و این اشتباه واضح از نظر همه تایید شده است و اگر شهامت عذر خواهی ندارید، توجیه نکنید. این موضوع باعث دلسرد شدن ما در مسیر تلاش کردن است. این ناراحتی هواداران را نیز بیشتر می کند و اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید.

* ما فقط عدالت را می خواهیم

ما و همه آن‌هایی که فوتبال را می فهمند متوجه می شوند تمامی صحنه‌های ۵۰-۵۰ به ضرر استقلال سوت زده می شود. امیدوارم این مسائل تمام شود و نتیجه عادلانه رقم بخورد. ما فقط عدالت را می خواهیم. صحنه خطا روی ما را هند می گیرند، دفع رو به عقب را پاس می گیرند و غیره و این نشان می دهد مسائلی شکل گرفته است.

* با وقاحت تمام این هفته به داور خاطی یک دیدار برای قضاوت داند

وقتی یک داور اشتباهی انجام می‌دهد که نتیجه بازی تغییر می کند، قوانین می گوید باید او را تنبیه و محروم کرد اما ایشان در این هفته از مسابقات نیز با وقاحت تمام یک دیدار برای قضاوت دارد. وقتی روی نتیجه مسابقه صد در صد تاثیر گذار هستید، باید جایزه بگیرید؟ اگر این اشتباه از نظر آقایان اشتباه نیست، تکلیف معلوم است. اگر اشتباه است، این لجبازی علیه استقلال چیست؟ امیدوارم این مسائل حل شود و اجازه دهند زیبایی فوتبال حفظ شود. هر کسی در زمین مسابقه برنده می شود و از شانس ها استفاده می کند، پیروز است و نباید از بیرون زمین نتیجه را مشخص کرد.

* تراکتور تیمی با ریشه و با هوادار است

تراکتور تیمی با ریشه و با هوادار است و جوانان بسیار خوبی دارد. بازی فردا بازی بسیار سختی است. آقای کریمی نیز مربی کارکشته ای است و کار کردن برابر تیم های ایشان به دلایل مختلف سخت است. او چهره ای شناخته شده است اما ما نیز خود را آماده می کنیم تا فوتبال خوبی را فردا تماشا کنیم.

* ما هم فردا دو غایب داریم

هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم، این موضوعات(غایبان زیاد تراکتور) بیشتر می شود و در تیم ما نیز این موضوع وجود دارد. یکی از مهم ترین بازیکنان خود در فاز هجومی یعنی فرشید اسماعیلی را نداریم. دیاباته نیز فردا غایب است و هر دو تیم شرایط یکسانی در این موضوع دارند.

* نتیجه مسابقه قابل پیش بینی نیست

اینکه آیا امکان دارد نتیجه بازی رفت تکرار شود؛ شرایط با بازی نیم فصل اول متفاوت است و کادر متفاوتی حضور داشتند و بازیکنان نیز تغییر کرده اند و شرایط جدولی نیز متفاوت است و نتیجه مسابقه قابل پیش بینی نیست.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

مانی غفار: گل‌محمدی باید محروم شود؛ در خصوص توهین کنعانی زادگان نباید مصلحت اندیشی صورت گیرد

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار استقلال و تراکتور تبریز!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آکادمی استقلال/ واکنش باشگاه استقلال به انتصابات آکادمی؛ اسامی منتشر شده واقعیت ندارد

د جولای 5 , 2021
باشگاه استقلال(تاج) خبر انتخاب کادرفنی تیم‌های پایه خود را تکذیب کرد.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انتصاب برخی افراد به عنوان کادرفنی تیم‌های پایه منتشر شده که صحت ندارد. محمدرض...