هفته بیست و ششم لیگ برتر/ تساوی استقلال و شهر خودرو در نیمه نخست؛ برای قهرمانی باید بهتر از این بود

دیدار استقلال و شهر خودرو

نیمه نخست دیدار تیم‌های دیدار استقلال(تاج) ایران و شهر خودرو (پدیده) مشهد با تساوی به پایان رسید.

                              
به گزارش استقلال نیوز، تیم‌هایاستقلال ایران(تاج) و شهر خودرو (پدیده) مشهد در دیدار خود از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1400/1401 از ساعت 20:40 امروز(دوشنبه 19 اردیبهشت 1401) در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور 20 هزار تماشاگر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال(تاج): علیرضا رضایی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری و رودی ژستد.

ترکیب شهر خودرو: محمد یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان.

دقیقه 3:رودی ژستد از داخل محوطه جریمه با پاسی رو به بیرون، وریا غفوری را صاحب توپ کرد که ضربه زمینی این بازیکن را دروازه‌بان شهر خودرو توانست مهار کند.

دقیقه 4: بازیکنان شهر خودرو از سمت چپ به دنبال ایجاد فرصت روی دروازه استقلال بودند که ارسال خطرناک به روی دروازه، توسط علیرضا رضایی دفع شد.

دقیقه 10: یوسف بهزادی، دروازه‌بان شهر خودرو برای مهار توپ منتظر ورود آن به محوطه جریمه بود، اما با توجه به سرعت کم توپ، ارسلان مطهری توانست با توپ ربایی خود را در موقعیت گل قرار بدهد. هرچند مدافعان شهر خودرو ضربه او از زاویه بسته را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 32: ارسال جعفر سلمانی به محوطه جریمه شهر خودرو به رودی ژستد رسید که ضربه سر این بازیکن، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 3+45: سوت پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل.  

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو؛ طلسم تساوی ها در آزادی پایان می یابد؟

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: برای بازی با شهر خودرو کاملاً آماده ایم؛ ماجدی به دنبال جاعلان تیم سیرجانی باشد

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و پدیده!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو

د مه 9 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 20:40 امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودروی مشهد می‌رود.فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد: علیرضا رضایی، محمد دانش...