هفته بیست و سوم لیگ برتر/ حواشی دیدار پیروزی و استقلال: مشکل پزشک استقلال حل شد؛ اسماعیلی ذخیره طلایی فرهاد؟!

حواشی دیدار پیروزی و استقلال

عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی با بازیکن تیم فوتبال استقلال شوخی کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) تهران و استقلال(تاج) ایران از ساعت 19:30 امروز جمعه(24 اردیبهشت 1400) از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

** احمد مددی مدیرعامل استقلال و مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دو ساعت مانده به آغاز داربی در محل اردوی تیم فوتبال استقلال حضور یافتند.

حواشی دیدار پیروزی و استقلال

** پس از ورود اتوبوس تیم استقلال به ورزشگاه آزادی، مهدی قائدی به وسط زمین آمد و با نشستن روی یک توپ دقایقی مشغول تماشای گوشی موبایل خود شد. وی پس از اینکه متوجه فیلم گرفتن عکاسان از خودش شد از جای خود بلند شده و به آنها گفت هوا سرد شده است که یکی از عکاسان به بازیکن استقلال گفت شما سرما نمی خورید.

** محمد حسین کنعانی‌زادگان که در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا حضور کاملی در تمرینات پرسپولیس نداشت، با تلاش کادر پزشکی این تیم به بازی با استقلال رسید.

** از بین بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر اولین حضور خود را در دربی تجربه می کنند.

** امید عالیشاه که پس از بازی با سپاهان به دلیل کشیدگی رباط داخلی زانو دچار کشیدگی شده و به همین دلیل در تمرینات اخیر این تیم زیر نظر کادر پزشکی فعالیت می کرد با وجود حضور همراه کاروان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در فهرست تیمش برای این بازی قرار نگرفت.

** فرشاد فرجی، محمد مهدی مهدیخانی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، محمد شریفی، مهدی شیری، علی شجاعی، بوژیدار رادوشوویچ و سعید آقایی نیمکت‌نشین‌های پرسپولیس در این مسابقه هستند.

** شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، سید احمد موسوی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سعید مهری و محمد دانشگر هم برای این مسابقه در فهرست نفرات ذخیره استقلال قرار گرفتند.

** متین کریم‌ زاده هم که در فهرست تیمش در این مسابقه قرار نگرفته مانند آرش رضاوند با لباس شخصی به ورزشگاه آمد.

** فرشید اسماعیلی با وجودی که گفته می شد به بازی می رسد روی نیمکت قرار دارد و با توجه به مصدومیت این بازیکن مجیدی روی حضور این بازیکن در ترکیب اصلی ریسک نکرده است.

** نصرالله عبداللهی در خصوص دربی 94 اظهار داشت:

این بازی هم مثل سایر بازی های دیگر است، اما به دلیل اینکه هر دو هواداران زیادی دارند، حساس است. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هم راضی شوند.

وی در مورد آیا وضعیت پزشک استقلال به کجا رسید، گفت: کارهای حضور او انجام شد. پزشک ما 4 سال پزشک تیم ملی فوتبال بوده و با تیم جوانان هم به جام‌جهانی رفته است، اما از حضور او جلوگیری می‌کردند. 

سرپرست استقلال در مورد ترکیب این تیم عنوان کرد: همه بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و اینکه چه کسی بازی کند به نظر مجیدی بستگی دارد.

**

** دیدار دو تیم پیروزی(پرسپولیس) و استقلال(تاج) بدون گل در جریان است.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیروزی؛ فرهاد و ترکیبی همراه با سورپرایز!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: مشاور وزیر ورزش و رئیس ایفمارک چکاره‌اند که برای نیمکت من تصمیم بگیرند؟

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور کرجی قاضی شهرآورد نود و چهارم

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی:مسئولیت باخت در داربی با من است؛ آذری جهرمی شعور ندارد

ج مه 14 , 2021
سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با پیروزی(پرسپولیس) گفت: واقعا یک وزیر آنقدر شعور ندارد که نمی‌داند با یک برد و باخت تماشاگران تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت یا خوشحال می‌شوند؟        به گزارش استقلال نیوز،...